اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قم صورت می‌گیرد

توزیع اقلام فرهنگی در غرفه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری

خبرگزاری فارس: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم اقدام به توزیع اقلام فرهنگی متنوعی در غرفه‌های مربوط به نمایشگاه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری کرده است.

توزیع اقلام فرهنگی در غرفه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، طرح نوروزی آرامش بهاری را در قالب 12 نمایشگاه مستقر در 12 بقعه متبرکه اجرا کرده است.

در این نمایشگاه‌ها غرفه‌های متعددی دایر شده که برخی از آنها به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد و برنامه‌های متنوعی را برای این گروه‌های سنی در نظر گرفته است.

طرح مسابقات گوناگون از جمله برنامه‌های فرهنگی است که ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شده و جوایزی نیز برای هر یک از آنها در نظر گرفته شده است.

یکی از جوایزی که به نوجوانان در این غرفه‌ها تعلق می‌گیرد کارت‌بازی «یاد یاران» ویژه آشنایی با سرداران شهید شاخص دفاع مقدس است که در قالب بسته‌بندی زیبایی در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

در این بسته 31 کارت حاوی اطلاعاتی در مورد شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی وجود دارد که در پشت هر یک از آنها فرازی از سخنان شهید نیز درج شده است.

از دیگر اقلام فرهنگی که در این غرفه‌ها توزیع می‌شود می‌توان به 10 عنوان جورچین اشاره کرد که هر یک از آنها شامل تصاویری از بقاع متبرکه امامزادگان مدفون در قم بوده و در کنار هر یک از آنها شعری کودکانه نیز نوشته شده که این امر موجب آشنایی کودکان و نوجوانان با این امامزادگان می‌شود.

ابزار آموزشی با عنوان «معرفی شهدای شاخص دفاع مقدس» نیز یکی دیگر از محصولات فرهنگی متنوعی است که اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در غرفه‌های نمایشگاه‌های مربوط به طرح نوروزی آرامش بهاری در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد.

این محصول به معرفی 14 نفر از شهدا پرداخته و تصویر هر یک از آنها را نیز بر روی صفحه اصلی خود دارد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول