اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 14 فروردین ماه ادامه دارد

اجرای طرح آرامش بهاری در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قیروکارزین گفت: در قیروکارزین 44 بقاع متبرکه و امام زاده واجب‌التعظیم وجود دارد که طرح آرامش بهاری در جوار پنج امام زاده به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.

اجرای طرح آرامش بهاری در قیروکارزین

حجت‌الاسلام روح‌الله مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باید زمینه‌های لازم برای استفاده هر چه بیشتر مردم به ویژه در سفرهای نوروزی از فضای معنوی امام زادگان فراهم شود.

مقصودی ادامه داد: در این راستا شهرستان قیروکارزین نیز با دارا بودن 44 بقاع متبرکه و امام زادگان واجب‌التعظیم در راستای برنامه‌های نوروزی طرحی با عنوان آرامش بهاری در جوار امام زادگان اجرا می‌کند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری در پنج امام زاده قیروکارزین نیز که از موقعیت مناسب جغرافیایی و مکانی برخوردارند برای استفاده مسافران نوروزی از این فضاهای معنوی از 28 اسفند سال پیش آغاز شده است و تا 14 فروردین ادامه دارد.

مقصودی با اشاره به برخی برنامه‌های طرح آرامش بهاری نوروز گفت: در این طرح و در جوار امام زادگان جلیل‌القدر برنامه‌هایی مانند آموزش احکام، پاسخ به شبهات و کلاس‌هایی برای جوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قیروکارزین در ادامه با اشاره به امام زاده 9 تن در بخش افزر قیروکارزین افزود: امام زاده 9 تن با توجه به موقعیت مکانی خاص خود هر سال در نوروز پذیرای خیل عظیم مشتاقان برای گذراندن تعطیلات و رسیدن به آرامش معنوی در جوار این امام زاده است.

وی در پایان گفت: ارتقای سطح فرهنگی و همچنین بالا بردن سطح معارف اسلامی و ارائه تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی از دیگر اهداف اجرای طرح آرامش بهاری اداره اوقاف و امور خیریه است که مسافران نوروزی می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول