اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 104 بقعه متبرکه مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از 104 بقعه متبرکه مازندران خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 104 بقعه متبرکه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در بیش از 104 بقعه متبرکه مازندران اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین‌ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با اهداف تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی کشور، تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح معرفتی زائران و مسافران نوروزی، احیا و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی، ارائه خدمات مطلوب رفاهی و فرهنگی به زائران بقاع متبرکه و ایجاد نشاط معنوی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این اماکن مقدسه برگزار شده و ادامه می‌یابد.

سهرابی همچنین از تشکیل ستاد نوروزی آرامش بهاری در استان مازندران، تشکیل جلسه با هیئت امنا و مدیران فرهنگی امامزادگان برای توجیه طرح، هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط در ستاد تسهیلات نوروزی، آمادگی خدام امامزادگان برای ارائه خدمات به زائران، برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو و عطرافشانی و گلباران قبور شهدا در امامزادگان سراسر استان خبر داد.

وی یادآور شد: در لحظه تحویل سال نو در امامزادگان استان برنامه‌های قرائت قرآن با حضور قاریان برجسته، سخنرانی، مدیحه‌سرایی، قرائت زیارت آل یاسین، پخش پیام مقام معظم رهبری و برپایی سفره‌های هفت‌سین اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: در طول ایام نوروز نمایشگاه آرامش بهاری در قالب 15 تابلو و نمایشگاه سیمای عفاف در آینه حجاب در قالب 21 تابلو برپا می‌شود.

وی همچنین از پاسخگویی به شبهات و سئوالات دینی مردم توسط یک هزار و 500 روحانی در امامزادگان سراسر کشور خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران برپایی نمایشگاه‌های محتوایی گرافیکی، چاپ و توزیع 5 هزار جلد کتابچه راهنمای امامزادگان و موقوفات مازندران و بیش از 10 هزار نسخه بروشور معرفی بقاع استان و توزیع کتابچه آرامش بهاری سازمان اوقاف و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و اجرای طرح خیمه‌های معرفت با ایستگاه‌های مشاوره، نقاشی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید و ... را از دیگر برنامه‌های نوروزی بقاع امامزادگان سراسر استان برشمرد.

سهرابی تهیه مستندی از برگزاری طرح آرامش بهاری به ویژه از برنامه‌های ویژه لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه را عامل استحکام برنامه و امکانی جهت آسیب‌شناسی طرح در آینده دانست و یادآور شد: برای شناخت ظرفیت‌ها و بررسی کیفیت برنامه‌های به اجرا درآمده سامانه نظرسنجی از طریق ارسال پیامک به شماره 10000114151 برای هم‌استانی‌های‌مان فراهم شده است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول