اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خوزستان خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 64 بقعه خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از اجرای طرح آرامش بهاری در 64 بقعه استان خبر داد و گفت: این طرح از امروز آغاز شده است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 64 بقعه خوزستان

سیدعلی میرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی 64 بقعه در استان خوزستان برای استقبال از میهمانان نوروزی تجهیز شده‌اند و برنامه آرامش بهاری در این بقاع اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در 15 بقعه استان خوزستان به صورت ویژه برگزار می‌شود، تأکید کرد: در برخی بقاع شاخص و پرتردد در استان خوزستان این طرح به صورت ویژه اجرا می‌شود و تدابیر ویژه‌ای در این بقاع اندیشیده شده است.

وی با اشاره به نام برخی از این بقاع ویژه تأکید کرد: در سطح شهرستان‌های استان خوزستان در بقاعی مانند دانیال نبی در شوش، سبزقبا در دزفول، مقام صاحب‌الزمان (عج) در شوشتر، امام زاده حیدر بهبهان، علی‌ابن مهزیار اهوازی، امام زاده ابراهیم ایذه، امام زاده عبدالله باغملک، امام زاده عبدالله هندیجان و... این طرح به صورت ویژه در نظر گرفته شده است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه در این امام زادگان شرایط برای پذیرایی از مهمانان نوروزی مهیا شده است، خاطر نشان کرد: در برخی از این بقاع شرایط برای پذیرایی و اسکان مهمانان نیز مهیا شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده در این بقاع تأکید کرد: در این بقاع برپایی نماز جماعت، قرائت ادعیه‌های معروف مانند آل یاسین و... در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: غبار روبی این بقاع در روز پنج شنبه هفته گذشته توسط دلدادگان به حریم ولایت و مردم متدین شهرها انجام شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول