اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

عبور 6 میلیون مسافر نوروزی از محورهای مواصلاتی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 6 میلیون نفر از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور کرده‌اند.

عبور 6 میلیون مسافر نوروزی از محورهای مواصلاتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین منوچهر حبیبی اظهار کرد: این میزان سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این چند روز که از تعطیلات نوروزی گذشته است حدود 600 هزار نفر از آثار تاریخی و طبیعی استان قزوین بازدید کرده‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به مسافرانی که در محل‌های تعیین شده ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اسکان داده شده‌اند، یادآور شد: تاکنون 659 هزار مسافر در مکان‌های مشخص شده تسهیلات نوروزی استان قزوین اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه نهایت سعی و تلاش مسئولان استان بر این بوده تا در ستاد تسهیلات سفر شرایط خوب و مناسبی برای گردشگران نوروزی به قزوین فراهم کنند، تصریح کرد: رضایت مسافران از محل‌های اسکان، چگونگی اطلاع‌رسانی و راهنمایی به آنها و ارتقای کیفیت در ارایه خدمات مورد نیاز نشان می‌دهد استان قزوین عملکرد موفقی در حوزه اسکان گردشگران نوروزی داشته است.

حبیبی ظرفیت‌های گردشگری در استان قزوین با وجود برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی فراوان را بسیار بالا دانست و بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با توسعه زیرساخت‌های لازم و فراهم کردن امکانات مورد نیاز، قزوین را به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول