اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

میزان اقامت مسافران نوروزی در قم افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به اقامت بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در قم از ابتدای تعطیلات تا ششم فروردین گفت: تعداد و میزان اقامت مسافران نوروزی در قم افزایش یافته است.

میزان اقامت مسافران نوروزی در قم افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسمی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز ششم فروردین سال جدید، 15 میلیون و 477 هزار مسافر نوروزی وارد استان قم شده‌اند.

وی با بیان اینکه این تعداد سفر با اتوبوس، قطار و سواری شخصی صورت گرفته است افزود: بیشترین سهم مربوط به سواری‌های شخصی با بیش از 14 میلیون نفر است.

استاندار قم همچنین از اقامت حدود یک میلیون و 871 هزار مسافر طی این مدت در مراکز اقامتی استان خبر داد و گفت: بخش اعظمی از مسافران نوروزی در مدارس و کمپ‌های عمومی و اختصاصی استان اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: مجموع مسافران ورودی و مسافرانی که در قم اقامت داشته‌اند بیش از 16 میلیون و 500 هزار نفر بوده است.

موسی‌پور روند خدمات‌رسانی در ایام تعطیلات را مطلوب ارزیابی نمود و تصریح کرد: طبق اعلام ستاد مرکزی سفرهای کشور قم همانند سال گذشته جزء استان‌های رکورددار مسافرت‌های نوروزی است.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول