اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی کرمان خبر داد

حضور مسافران نوروزی کرمان فراتر از پیش‌بینی‌ها

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت:‌ با توجه به شمار گسترده مسافران نوروزی در استان کرمان، حضور مسافران نوروزی کرمان فراتر از پیش‌بینی‌هاست.

حضور مسافران نوروزی کرمان فراتر از پیش‌بینی‌ها

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به شمار گسترده مسافران نوروزی در استان کرمان، مرحله دوم چاپ اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در این خطه آغاز شد.

افضلی خاطرنشان کرد: در مرحله اول حدود 500 هزار انواع اقلام تبلیغاتی در قالب کتابچه پیک سفر، نقشه راهنمایی شهرستان‌ها، بروشور موزه‌ها، لوح فشرده، پوستر و کارت پستال چاپ شده است.

وی گفت: از مجموع اقلام تبلیغاتی چاپ شده در استان کرمان در مرحله اول، 180 هزار مورد مربوط به چاپ بروشور معرفی موزه‌ها در 18 نمونه و 100 هزار نسخه مربوط به نقشه شهرستان‌های استان کرمان بوده است.

افضلی با اشاره به اینکه در مرحله دوم چاپ اقلام تبلیغاتی، 200 هزار انواع اقلام تبلیغاتی چاپ و توزیع می‌شود، بیان کرد: حدود 3 هزار متر مربع تبلیغات محیطی در مبادی ورودی، شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان کرمان به ویژه در کنار پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، مراکز اقامتی، پارک‌ها، اطراف محوطه‌های تاریخی و نمایشگاه‌های صنایع دستی، انجام شده است.

وی با بیان اینکه حضور مسافران نوروزی در استان کرمان فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است، بیان کرد: به ‌زودی مرحله دوم چاپ اقلام تبلیغاتی در استان کرمان انجام شده و این اقلام در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول