اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی کرمان:

گردشگران با تجهیزات کامل به کرمان سفر کنند

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: مسافرانی که قصد ورود به استان کرمان را دارند با تجهیرات کامل از قبیل چادر مسافرتی و لوزام گرمایشی به این خطه سفر کنند.

گردشگران با تجهیزات کامل به کرمان سفر کنند

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته دوم تعطیلات نوروزی و شمار گسترده ورود مسافران به استان کرمان از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، فارس و استان‌های شمالی و غربی کشور، مسافران نوروزی با تجهیزات کامل به این خطه سفر کنند.

وی عنوان کرد: بسیاری از مسافرانی که به طور عبوری از استان کرمان به سمت استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان و هرمزگان سفر کرده‌اند در هفته دوم تعطیلات با هدف بازگشت از سفر در استان کرمان اقامت می‌کنند.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با بیان اینکه در هفته دوم تعطیلات نوروزی ناپایداری هوا در استان‌های شمالی و غربی کشور موجب ترغیب گردشگران به سمت استان‌های جنوبی می‌شود، بیان داشت: این مسئله موجی از مسافران نوروزی را از سمت استان‌های مختلف به کرمان هدایت می‌کند.

افضلی تصریح کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای اسکان مسافران نوروزی در هتل‌ها، مهمانپذیرها، پانسیون‌ها، خوابگاه‌ها، مراکز آموزشی، مهمانسراهای ادارات دولتی و سالن‌های ورزشی اتخاذ شده است.

وی افزود: با این وجود از مسافرانی که قصد ورود به استان کرمان را دارند درخواست می‌شود با تجهیزات کامل از قبیل چادر مسافرتی و لوازم گرمایشی به این استان سفر کنند.

افضلی ابراز داشت: طی ایام نوروز واحدهای مختلف از جمله 158 جایگاه ویژه سوخت، 24 داروخانه شبانه‌روزی، 126 بیمارستان و درمانگاه، 30 شرکت بیمه به طور شبانه ‌روزی در استان کرمان در کشیک نوروزی هستند.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان در خاتمه از آمادگی کامل استان کرمان برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول