اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی خبر داد

افزایش 35 درصدی جمعیت گردشگران در نوروز 91

خبرگزاری فارس: ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش 35 درصدی جمعیت گردشگران در نوروز امسال خبر داد.

افزایش 35 درصدی جمعیت گردشگران در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمیدرضا مصطفوی در بازدید از استان سمنان با بیان اینکه میزان سفرهای داخلی حداقل بین 30 تا 35 درصد افزایش یافته است، گفت: امسال عوامل متعددی در رشد گردشگری داخلی مؤثر بوده است.

وی تغییرات آب و هوایی در کشور را یکی از عوامل مؤثر در افزایش میزان مسافرت‏ها به مناطق مرکزی و جنوبی کشور عنوان کرد.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: بروز تغییرات ارزی و افزایش هزینه سفرهای خارجی نیز از دیگر عوامل انتخاب سفرهای داخلی به جای سفرهای خارجی بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از استان‏های مرکز و شرق کشور از جمله اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان بازدید کرده، گفت: سمنان نیز یکی از استان‏های مورد بررسی است.

مصطفوی با ابراز رضایت از فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای استان‏های مرکز و شرق کشور اظهار داشت: دستگاه‏های اجرایی عضو ستادهای استانی تاکنون تعامل مناسبی با یکدیگر داشته‏اند و این امر موجب ارائه خدمات مطلوب به گردشگران شده است.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: چنانچه در زمان پیک سفر، تبلیغات و اطلاع‌رسانی به اندازه و کافی باشد، گردشگران به عنوان سفیران سازمان میراث فرهنگی، خدمات مطلوب ارائه شده را تبلیغ می‏کنند و در زمان غیر پیک سفر نیز به آن استان سفر می‏شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول