اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی روزهای اخیر صورت گرفت

میزبانی از گردشگران ریگان با عطر بهار نارنج

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان با بیان اینکه بوی بهار نارنج چند روزی است که هوای شهرستان را عطرآگین کرده است، گفت: طی چند روز اخیر عطر بهار نارنج مسافران و گردشگران زیادی را به این شهرستان جذب کرده است.

میزبانی از گردشگران ریگان با عطر بهار نارنج

محمد برزنگ امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: شهرستان ریگان با داشتن بیش از یک‌هزار و 500 هکتار مرکبات یکی از قطب‌های مهم تولید مرکبات منحصر به فرد در شرق استان کرمان است.

وی افزود: بیشترین مرکبات در بخش گنبکی ریگان تولید می‌شود که با آغاز فصل بهار، عطر بهار نارنج طراوت و شادابی وصف‌ناپذیری را در این شهرستان کویری ایجاد می‌کند.

برزنگ بیان کرد: این بوی بهار نارنج موجب شده است تا مسافرانی که قصد سفر به بندر چابهار و دریای نیلگون عمان از مسیر شهرستان ریگان را دارند، چند روزی را در این خطه سپری کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 18 هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان ریگان شدند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

برزنگ با اشاره به اینکه بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان وجود دارد، تصریح کرد: این تپه‌ها بیشترین تعداد بازدید کننده را به خود اختصاص داده‌اند.

وی اذعان کرد: ریگ‌درمانی و شترسواری موجب جذب گردشگر و مسافر به این تپه‌های شنی شده و راه‌اندازی فوتبال ساحلی در حاشیه این تپه‌ها توسط جوانان این شهرستان نیز در رونق حضور گردشگران در این منطقه مؤثر بوده است.

فرماندار ریگان افزود: بعد از تپه‌های شنی نیز جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان و وجود آبشارهای زیبا در بخش گنبکی این شهرستان تاکنون بیشترین گردشگر و مسافر را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان داشت: در نیمه دوم تعطیلات نوروزی بر تعداد گردشگران و مسافران در شهرستان ریگان افزوده شده است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول