اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی نگین کویر ایران

استقبال کم‌سابقه گردشگران از سرایان

خبرگزاری فارس: مسافران و گردشگران استقبال کم سابقه‌ای از آثار و جاذبه‌های شهرستان سرایان داشتند.

استقبال کم‌سابقه گردشگران از سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد تسهیلات نوروزی خراسان جنوبی، بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان سرایان در نوروز امسال بی‌نظیر و کم‌سابقه بوده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرایان گفت: شهرستان سرایان با وجود سابقه فرهنگی بالا و آثار تاریخی شاخص و جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری امسال با آمار بازدیدکنندگان و گردشگری قابل توجه روبرو بوده است که بیشتر این بازدیدها از مجموعه بناهای تاریخی شهر سرایان، موزه مردم‌شناسی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی و سیاه چادر عشایری، منطقه نمونه گردشگری کریمو و مصعبی، آسیاب آبی کاه‌کوه و مجموعه بناهای تاریخی شهر سه قلعه و آیسک انجام شده است.

محمد عرب افزود: از میان جاذبه‌های گردشگری شهرستان آسیاب آبی کاه‌کوه که در حال حاضر به صورت کاملا سنتی فعال است به دلیل قرارگیری در فاصله نزدیک با شهر سرایان و منطقه‌ای خوش آب و هوا با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

وی تصریح کرد: این منطقه نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات اولیه گردشگری برای استفاده مسافران بوده و نمایندگی میراث فرهنگی سرایان پیگیر ایجاد امکانات اولیه در منطقه است.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول