اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

توسعه راههای روستایی از اولویت‌های خراسان شمالی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی توسعه راههای روستایی را از اولویت‌های این استان برشمرد و گفت: طی بازدید هوایی از راههای روستایی، اطلاعات خوبی برای برنامه ریزی و توسعه راه در این مناطق کسب شد.

توسعه راههای روستایی از اولویت‌های خراسان شمالی است

ابوطالب شفقت پس از بازدید هوایی از روستاها و نوار مرزی این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این بازدید با رویکرد اقتصادی و توسعه روستا انجام شده و امیدواریم ماحصل آن منجر به این شود که خدمات لازم به این مناطق بیشتر توسعه یابد.

وی تصریح کرد:‌طی این برنامه  همچنین از مرزهای استان بازدید هوایی به عمل آمد که اطلاعات خوبی برای برنامه ریزی برای ساخت جاده‌های مرزی کسب شد.

شفقت با اشاره به سال تولید ملی اظهار امیدواری کرد تا تمام این تلاش‌ها منجر به توسعه و پیشرفت استان شود.

استاندار خراسان شمالی توسعه راههای روستایی را از اولویت‌های این استان برشمرد و گفت: طی بازدید هوایی از راههای روستایی، اطلاعات خوبی برای برنامه ریزی و توسعه راه در این مناطق کسب شد.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از پست‌های امداد و نجات و راهنمایان مسافران نوروزی در فاروج گفت:‌ به نوبه خود از تمام فعالیت‌هایی که در پست‌های امداد و نجات و راهنمایان مسافران نوروزی استان صورت گرفت، تشکر و قدردانی می‌شود.

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: طی این سفر چند ساعته از پایگاه‌های مختلف امداد و نجات و راهنمایان نوروزی در شرق استان بازدید شد.

به گزارش فارس، در جریان بازدید هوایی استاندار خراسان شمالی معاون عمرانی استاندار، سرپرست مدیریت بحران، مدیرکل امنیتی انتظامی و شماری از مسئولان استان شرکت داشتند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول