اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جمعیت هلال احمر فومن خبر داد

توزیع 9 هزار بروشور گردشگری در فومن

خبرگزاری فارس: مدیر جمعیت هلال احمر گیلان از توزیع بالغ بر 9 هزار و 365 بروشور راهنمای گردشگری در این شهرستان خبر داد.

توزیع 9 هزار بروشور گردشگری در فومن

عظیم جمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه تا کنون 5 هزار و 500 مسافر وارد فومن شده اند، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر فومن 9 هزار و 365 بروشور راهنمای گردشگری، کیف امدادی، مجله و نشریه امدادی را بین مسافران و مهمانان نوروزی توزیع کرده است.

وی افزود: در ایام نوروز برای پایگاه امداد جاده‌ای فومن‌-‌سراوان یک دستگاه ست نجات با تمام امکانات و تجهیزات امدادی با ارزش 100 میلیون تومان اختصاص یافته است.

این مسئول، به توزیع اقلام غذایی به خانواده‌های بی‌سرپرست و محرومان فومن خبر داد و گفت: از ابتدای سال نو تاکنون بین خانواده‌های بی‌سرپرست، بد سرپرست و محرومانی که شناسایی شده بودند اقلام سبد غذایی توزیع شد.

به گفته وی، اقلام مرغ، برنج، تن ماهی، شکلات، روغن، صابون و پودر رختشویی بین 150 نفر از این افراد توزیع شده است.

جمادی، اجرای طرح فرشتگان را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر فومن اعلام کرد و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر فومن در نوروز 91 طرح فرشتگان را با برپایی دو چادر در مقابل فرمانداری و نیز ساختمان اداری جمعیت هلال احمر این شهر برگزار کرده که در این چادرها توسط صندوق‌هایی که قرار گرفته مردم نوعدوست با اهدای پول نقد و اجناس به محرومان کمک می‌کنند.

وی متذکر شد: جمعیت هلال احمر فومن طرح راهنمای نوروز را نیز از ابتدای سال نو با برپایی چادر در ورودی شهر اجرا کرده که در این طرح بروشورهای راهنمایی این شهر و استان و نقشه‌های گردشگری بین مسافران توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه گروه سیار و ثابت جمعیت هلال احمر فومن در مناطق گردشگری این شهرستان به صورت شبانه‌روز امداد رسانی می‌کنند، تصریح کرد: پایگاه سیار قلعه رودخان و گروه سیار شهرک تاریخی ماسوله با یک دستگاه آمبولانس و چهار امدادگر و پایگاه ثابت امداد جاده‌ای جاده فومن به سراوان به صورت شبانه‌روز به مسافران و مهمانان نوروزی سرویس‌دهی می‌کنند.

وی، کشیک 24 ساعته اداری جمعیت هلال احمر فومن واقع در مرکز این شهر با شماره تماس 7233601 را آماده پاسخگویی و راهنمایی به مهمانان و مسافران نوروزی اعلام کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول