اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بجنورد:

25 هزار اقلام نوروزی در بجنورد توزیع شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتمایی شهردار بجنورد گفت: 25 هزار لوح فشرده، کتابچه راهنمایی گردشگری و نقشه راهنمای شهری در مرکز خراسان شمالی بین میهمانان نوروزی توزیع شده است.

25 هزار اقلام نوروزی در بجنورد توزیع شد

محمدرضا موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: همچنین این شهرداری در بخشی از انتشار و توزیع اقلام نوروزی مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری استان مشارکت داشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار بجنورد تصریح کرد: بجنورد هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر و میهمان نوروزی از اقصی نقاط کشور بوده از این رو برنامه‌های ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به آنان در منطقه تدارک یافته است.

وی افزود: مسافران و میهمان نوروزی در کمپ‌های اقامتی ایجاد شده توسط این شهرداری مثل بوستان آفرینش، دانشجو، آزادگان، باباامان و بش قارداش در منطقه استقرار یافته‌اند.

موفق خط‌کشی معابر این شهر به مناسبت سال جدید را از اقدامات شهرداری برشمرد و اظهار داشت:بر همین اساس معابر اصلی بجنورد در آستانه سال جدید خط‌کشی شده و آماده پذیرایی از زائران و مسافران شد.

وی نصب المان‌های مختلف در میادین شهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام برای زیباسازی بجنورد به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی صورت گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار بجنورد کاشت گل‌های مختلف در آستانه فصل بهار در بلوارها و میادین شهرهای این استان را برشمرد و اظهار داشت: البته کاشت این گل‌ها در سال آینده نیز از سوی شهرداری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همچنین به مناسبت سال جدید هفت‌سین و المان‌های مرتبط با نوروز در میادین این شهر توسط شهرداری نصب شد.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی با دو منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مهر 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول