اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

توزیع 300 هزار بروشور اطلاع‌رسانی برای مسافران نوروزی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از توزیع 300 هزار بروشور و اقلام اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

توزیع 300 هزار بروشور اطلاع‌رسانی برای مسافران نوروزی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان یحیی نقی‌زاده محجوب در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان از چند ماه گذشته آمادگی‌های لازم را با برگزاری جلسات مختلف برای نوروز در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه در نخستین روز از نوروز سال جاری استان زنجان میزبان 170 نفر از مهمانان راهیان قدس بود افزود: استقبال شایسته‌ای از این مهمانان به عمل آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه جمع‌بندی برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی پس از پایان عید نوروز ارائه می‌شود تصریح کرد: نقاط قوت و ضعف استان در این زمینه بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه 11 هزار نفر ظرفیت اسکان در استان زنجان وجود دارد خاطر نشان کرد: 35 پایگاه انتظامی در استان در این زمینه فعال هستند.

نقی‌زاده از فعال بودن 10 پایگاه امدادی، شش پایگاه ثابت و شش پایگاه سیار انتظامی خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در راستای راهنمایی مسافران فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت 50 کیوسک ارائه اطلاعات و راهنمایی به مسافران تصریح کرد: از این تعداد 12 کیوسک متعلق به اداره کل میراث فرهنگی، 13 کیوسک هلال احمر و 10 کیوسک برای سایر ادارات است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از توزیع 300 هزار بروشور و اقلام اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و ادامه داد: این برورشورها در مبادی ورودی و خروجی شهر در بین مسافران توزیع می‌شود.

وی از انجام طرح پژوهشی و علمی با عنوان آسیب‌شناسی سفر و طرح علمی پیمایش بازار در استان زنجان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات مؤثر است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول