اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر خبر داد

توزیع 15 هزار بروشور گردشگری در رودسر

خبرگزاری فارس: فرماندار رودسر از توزیع بالغ بر 15 هزار بروشور گردشگری بین مسافران نوروزی این شهرستان داد.

توزیع 15 هزار بروشور گردشگری در رودسر

رضا دوست‌جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره اینکه تعداد بالغ بر 820 هزار مسافر و گردشگر از محور چابکسر عبور کردند، اظهار کرد: برخی از این مسافران در رودسر، چابکسر و کلاچای اسکان یافتند.

وی، ماندگاری مسافران در رودسر را روزانه تعداد 6 هزار نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به وضعیت برفی هوا در روزهای آغازین بهار، تعداد ورودی مسافران از محور چابکسر به رودسر کاهش داشته است.

فرماندار رودسر به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: در دور دوم سفرهای نوروزی پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران افزایش یابد.

وی، درباره تمهیدات اندیشیده شده در رودسر گفت: ستاد تسهیلات نوروزی قبل از آغاز بهار در رودسر تشکیل شد و حدود 7 هتل با 100 اتاق و 370 تخت، 21 واحد آموزشی با 195 کلاس برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.

دوست‌جلالی با اشاره به اینکه واحدهای آموزشی می‌توانند روزانه یک‌هزار نفر را پذیرش کنند، تصریح کرد: شش واحد بین راهی و سه مهمانپذیر با 21 اتاق نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی، با بیان اینکه 150 مسافر کاشانه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: هشت پایگاه انتظامی، چهار پایگاه هلال احمر و... برای پذیرایی از مسافران آماده‌باش هستند.

این مسئول از توزیع بالغ بر 15 هزار بروشور گردشگری بین مسافران نوروزی در رودسر خبر داد و یادآور شد: در پارک شهید انصاری، ساحل رودسر و طرح سالم‌سازی چابکسر و کلاچای چادرهایی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی، رودسر را به لحاظ نزدیکی به مرز مازندران و فاصله 70 کیلومتری با رشت را از موقعیت ممتازی عنوان کرد و گفت: رودسر دارای 9 منطقه نمونه گردشگری است که هر کدام جاذبه‌های منحصر‌به فردی دارند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول