اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نوروزی شهرضا خبر داد:

رضایت 95 درصدی مسافران از امکانات رفاهی و خدماتی شهرضا

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شهرضا گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از مسافران نوروزی در سطح شهرستان شهرضا، تاکنون رضایت 95 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

رضایت 95 درصدی مسافران از امکانات رفاهی و خدماتی شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حسن‌علی انصاری صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجام نظرسنجی مداوم از مسافران نوروزی در زمینه وضعیت امکانات خدماتی، رفاهی و بهداشتی یکی از فعالیت‌های سازنده ستاد تسهیلات نوروزی در سطح این شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: شهرستان شهرضا به لحاظ قرار گرفتن در مرکز کریدور شمال به جنوب همه ساله شاهد عبور و مرور میلیون‌ها هم‌وطن در ایام نوروز است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرضا با تشریح امکانات و فضاهای در نظر گرفته شده در جهت اسکان مسافران نوروزی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز رفاهی زیادی در سطح شهرستان شهرضا به منظور ارائه خدمات در زمینه اسکان مسافران مهیا شده است.

وی با اشاره به اسکان بیش از 31 هزار نفر از هم‌وطنان طی هفت روز گذشته در شهرضا بیان داشت: این تعداد مسافر در اماکن مختلف ساکن شده‌اند و در زمینه تأمین نیازهای مختلف این افراد نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

انصاری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این ستاد در سطح شهرستان تصریح کرد: معرفی مفاخر ملی و فراملی شهرضایی در عرصه‌های مختلف اعم از حوزوی، دانشگاهی، هنری و علمی با استفاده از امکانات مختلف یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی این ستاد به شمار می‌رود که با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی شده است.

وی با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای در سطح این شهرستان اظهار داشت: براساس اطلاعات موجود تاکنون 76 مورد تصادف در سطح جاده‌های شهرضا گزارش شده است که منجر به هفت مورد فوت در صحنه و 61 مورد بستری و هم‌چنین پنجاه مورد درمان سرپایی شده است که تمامی مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های شهرستان با آمادگی کامل نسبت به رسیدگی به مصدومان اقدام کرده‌اند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرضا اضافه کرد: با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا جزو پرترددترین محورهای کشور در ایام نوروز و تعطیلات به شمار می‌رود، بی‌شک نیازمند رسیدگی بیشتری است.

در ادامه محمدحسین سلیمانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا در سخنانی با اشاره به وضعیت جاده‌های شهرستان شهرضا گفت: وضعیت روشنایی کمربندی شهرضا از استاندارد لازم برخوردار نیست و رسیدگی ویژه مسئولان را می‌طلبد.

وی ادامه داد: شرایط ورودی و خروجی ایستگاه شهید امامی رامشه مورد تأیید کارشناسان اداره راه و شهرسازی نیست و وضعیت ایمنی و ترافیک آن نیازمند بازنگری مجدد است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا اضافه کرد: نصب گاردریل در کمربندی و نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرضا یکی از اساسی‌ترین نیازهای این مناطق است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول