اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد سفرهای نوروزی خراسان شمالی خبر داد

افزایش 20 درصدی مسافران ورودی نوروز به خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی گفت: شمار مسافران ورودی به این استان از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به سال قبل، 20 درصد افزایش داشته است.

افزایش 20 درصدی مسافران ورودی نوروز به خراسان شمالی

محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: طرح نوروزی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان شمالی از 26 آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بر اساس آمار روزهای گذشته بیش از یک میلیون و 400 هزار مسافر وارد استان شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

عباسی با اشاره به آغاز موج سفرهای نوروزی در روزهای آینده پیش‌بینی کرد تا شمار مسافران ورودی به استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تمام امکانات دستگاه‌های مرتبط بسیج شده است، اظهار داشت:‌ دستگاه‌ها با فعالیت‌های شبانه روزی امکان خدمات‌دهی هر چه مطلوب به مسافران را فراهم کرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی همچنین استقرار بالگرد از روز گذشته در استان را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: این بالگرد به منظور انجام مأموریت های ویژه ستاد تسهیلات در بخش امداد و نجات و سایر مأموریت‌ها استفاده می‌شود.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول