اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

گسترش تعاونی‌ها اولویت سال تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: بدون شک اولویت اصلی و اساسی این اداره کل در سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حمایت همه جانبه از تعاونی‌های استان کرمان در تمام بخش‌ها است.

گسترش تعاونی‌ها اولویت سال تولید ملی است

سید‌جواد منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اولویت‌های کاری اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سال 91 اظهار داشت: نامگذاری ‌سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حکایت از اهمیت تلاش در عرصه ‌رشد‌، آبادانی و توسعه ایران اسلامی دارد.

وی بیان داشت: در راستای تحقق این شعار باید به تولید و مؤلفه‌های آن نظیر هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی به سمت رونق، بخش‌های صنعت‌، کشاورزی و خدمات، مدیریت مصرف در این بخش‌ها و از همه مهم‌تر به کار‌گیری این سرمایه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال پایدار توجه ویژه‌ای داشت.

منصوری عنوان کرد: مجموعه تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز، تحقق اهداف سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ‌را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی می‌کند با حرکتی جهاد‌گونه در راستای توسعه اشتغال به ویژه در بخش تعاونی‌ها‌، مشاغل خانگی و حفظ و صیانت از نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه کاری تلاش کند.

وی ابراز داشت: همان طور که قرآن کریم مؤمنان را به همکاری و هم‌دلی در امور خیر فرا خوانده است، امیدوارم در سال ‌91 نیز مردم ولایت‌مدار دیار کریمان بر اساس اصول 43 و 44 قانون اساسی و در راستای تحقق عدالت و جلوگیری از تمرکز ثروت در دست افراد و گروه‌های خاص به تشکیل تعاونی‌ها روی آورند و با تشکیل تعاونی‌های کشاورزی مهر و فراگیر ملی‌، نرخ اشتغال استان را به صورت چشمگیر افزایش دهند.

منصوری تصریح کرد: بدون شک اولویت اصلی و اساسی این اداره کل در سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حمایت همه جانبه از تعاونی‌های استان در تمام بخش‌ها است و به جدیت عنوان می‌شود که راه کار رفع مشکل بیکاری استان کرمان‌، تشکیل و گسترش تعاونی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کارآفرینان‌، سرمایه‌گذاران‌، پایه‌گذاران مشاغل جدید و رسیدگی بیش از پیش به امور رفاهی و ورزشی کارگران از دیگر برنامه‌های این اداره کل در راستای تحقق اهداف سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

منصوری افزود: مسلماً توسعه اشتغال بدون توجه همه جانبه دستگاه‌های اجرایی به این امر میسر نمی‌شود و امیدوارم در سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مدیران و مسؤلان دستگاه‌های اجرایی استان نیز با تمام توان خود به مقوله توسعه و ایجاد اشتغال اهتمام ورزند تا شاهد توسعه بیش از پیش پهناورترین استان کشور در سال 91 باشیم.

وی در توصیه به جوان‌های جویای کار و تحصیل کرده، گفت: جوانان در سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارتقای مهارت‌های کاری خود را در کنار تحصیل مورد توجه قرار دهند‌، زیرا مدرک تحصیلی بدون مهارت راه‌گشای مسائل اقتصادی کشور و تحقق شعار زیبای رهبر فرزانه انقلاب نیست.

منصوری عنوان کرد: امیدوارم همه ما با الگو قرار دادن رفتار و منش ائمه اطهار (ع)، منویات رهبر معظم انقلاب را به نحوی مطلوب در سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اجرایی کنیم.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول