اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نوروز 91 انجام شد

اقامت بیش از 2900 مسافر در هتل پارس کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر هتل پارس کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 916 مسافر در هتل پارس کرمان اقامت داشته‌اند.

اقامت بیش از 2900 مسافر در هتل پارس کرمان

خسرو عسگریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اقامت 2 هزار و 916 مسافر در هتل پارس اظهار داشت: به طور میانگین در هر شبانه‌روز 486 مسافر در هتل پارس کرمان حضور اقامت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اقامت این تعداد مسافر در هتل پارس کرمان در طی فعالیت این مکان بی‌سابقه بوده، تصریح کرد: انجام تبلیغات رسانه‌ای از جاذبه‌های استان کرمان موج افزایش آمار مسافران در این خطه شده است.

عسگریان از برپایی بازارچه صنایع دستی در محل هتل پارس کرمان خبر داد و افزود: در این بازارچه صنایع دستی کرمان از قبیل پته، گلیم، مس و... عرضه می‌شود.

مدیر هتل پارس کرمان به برپایی ایستگاه شادی ویژه کودکان در مجموعه هتل پارس کرمان اشاره کرد و ابراز داشت: در این ایستگاه مکان‌هایی برای نقاشی دیواری با محوریت جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به کودکان شرکت کننده در ایستگاه شادی هدایایی تقدیم می‌شود که شامل پازل تصویر جاذبه‌های گردشگری و کارت پستال‌های مکان‌های تاریخی استان کرمان است.

عسگریان از برگزاری جنگ‌های شادی شبانه با حضور هنرمندان استانی ویژه مهمانان ساکن در هتل پارس کرمان خبر داد.

مدیر هتل پارس کرمان با اشاره به برگزاری تورهای استان‌گردی عنوان کرد: این تورها مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته است.

وی در پایان اذعان داشت: تورهای استان‌گردی از باغ شاهزاده ماهان، کلوت‌های شهداد، ارگ تاریخی بم، روستای صخره‌ای میمند، تپه‌های باستانی کنار صندل جیرفت و ارگ راین بیشترین میزان استقبال را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول