اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ابتدای سال نو در شهرری صورت گرفت

برپایی ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی در میادین اصلی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی در میادین اصلی جنوب تهران برپاست.

برپایی ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی در میادین اصلی جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگی ویژه مسافران نوروزی در پنج نقطه پرتردد منطقه 20 در حال فعالیت است.

حبیب‌الله غفوری‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه ایستگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی با مشارکت خانه شهریاران جوان در سطح منطقه فعال است، گفت: میدان نماز، میدان هادی ساعی، میدان بروجردی، میدان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) محل برپایی ایستگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به زائرپذیری این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در ایستگاه‌های مورد اشاره بروشور ری‌شناسی و نشانی اماکن اسکان مسافران نوروزی به منظور اطلاع‌رسانی و جلوگیری از سردرگمی آنان توزیع می‌شود.

وی در ادامه برپایی تورهای نوروزی ری‌گردی را از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 برشمرد و خاطرنشان کرد: روزانه سه دستگاه اتوبوس با ظرفیت 100 نفر بازدیدکننده ویژه تورهای ری‌گردی اعزام می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در ادامه افزود: نمایشگاه صنایع دستی ری به منظور بهره‌مندی شهروندان و مسافران نوروزی از صنایع دستی این منطقه در مرکز ری‌شناسی تا پایان ایام نوروز برپاست.  

 مرکز ری‌شناسی در بلوار مدرس، ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) واقع شده است. 

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول