اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

کاهش 72 درصدی شرارت‌ها در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان از کاهش 72 درصدی شرارت‌ها در این استان خبر داد.

کاهش 72 درصدی شرارت‌ها در گیلان

ابراهیم قائدرحمتی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه سال موفقی را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش تمام دستگاه‌های متولی امنیت، تعامل و مشارکت مردم بوده است.

وی، کاهش 12 درصدی سرقت و وقوع قتل و نیز کاهش 21 درصدی جرایم خشن را از جمله اقدام‌های پلیس در سال 90 عنوان کرد.

این مسئول، از کاهش 72 درصدی شرارت‌ها در سال گذشته خبر داد و  تصریح کرد: کاهش 110 درصدی کشفیات مواد مخدرصنعتی، 96 درصدی قاچاق کالا و 8 درصدی کشفیات مشروبات الکلی نیز از دیگر عملکرد پلیس در سال گذشته بود.

وی، افزود: امیدواریم در سال جاری با تلاش‌های بیشتر، امنیت بهتری در جامعه حاکم شود.

قائدرحمتی، گیلان را پس از تهران متراکم‌ترین استان نامید و اذعان داشت: این کاهش نشانه انجام زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی، تاثیرات قانون جدید راهنمایی و قانونمند شدن مردم است.

وی، کاهش 37 درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری و 12 درصدی فوت شدگان و 10 درصدی  مصدومان تصادفات را از دیگر عملکرد پلیس گیلان در سال 90 ذکر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان، خاطرنشان کرد: سال 90 با افزایش یک‌ درصدی تماس‌های عملیاتی مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مواجه بودیم که نشانه تعامل مردم با پلیس است.

وی، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در نوروز 91 تصریح کرد: استفاده از پلیس یاران جوان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و  متوسطه، برخورد با رانندگان پر خطر و حادثه‌ساز و تشدید تست سلامت رانندگان از جمله اقدام‌های پلیس در نوروز است.

قائدرحمتی، استفاده بیشتر از دوربین‌های کنترل سرعت و اعزام بازرسان ویژه را از دیگر اقدام‌های پلیس در تعطیلات نوروزی نامید و یادآور شد: در صورت مشاهده خودروی حادثه‌ساز، خودروی مربوطه متوقف شده و تا پایان تعطیلات در پارکینگ می‌ماند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول