اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبرداد

حضور مستمر نیروهای امدادی و پلیس در محور کندوان

فرماندار چالوس گفت: نیروهای امدادی و پلیس به صورت مستمر در محور کندوان حضور دارند.

حضور مستمر نیروهای امدادی و پلیس در محور کندوان

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای ترافیک شهرستان چالوس بیان داشت: در مسیر جاده چالوس نیروهای پلیس به و امداد گران هلال احمر و همچنین اورژانس حضور مستمر دارند.

وی بیان داشت: کنترل ترافیکی به نحو شایسته‌ای باید در در محورهای مواصلاتی انجام شود.

وی ادامه داد: در بعد امنیت نیز تمام مسایل در نقاط مختلف شهرستان مخصوصا اماکن تفریحی و گردشگری برقرار تا مسافران با آرامش کامل نوروز خود را سپری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: در بعد بازار نیز هماهنگ شده تا سازمان بازرسی و مجمع امور صنفی نظارت مستمر و دقیقی داشته باشند تا شاهد افزایش قیمت در این مدت نباشیم.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر نوروزی نیز در طول 24 ساعت در اداره میراث فرهنگی و گردشگری مستقر بوده تا پاسخگوی مسافران باشد.

وی تاکید کرد: در این ایام نظارت مستمر و دقیقی بر هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و دیگر اماکن اقامتی انجام می‌شود و همچنین پایانه‌ها نیز تاکنون به خوبی به جابجایی مسافران پرداختند.

رضایی تصریح کرد: از بیمارستان‌های چالوس نیز بازدید شد و مراکز درمانی شهرستان از آمادگی کامل جهت پاسخگویی به مسافران نوروزی برخوردار هستند.

وی گفت: در مدت دو روز شاهد حضور چشمگیر مسافران به شهرستان چالوس بودیم و ترافیک سنگین جاده چالوس نشان‌دهنده استقبال مسافران از این شهرستان است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول