اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای طرح مسافران نوروزی تاکنون

مسافران از عملکرد پلیس اصفهان رضایت داشته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: طبق نظر سنجی صورت گرفته از ابتدای طرح مسافران نوروزی تاکنون اغلب مسافران از عملکرد پلیس در اصفهان رضایت داشته‌اند.

مسافران از عملکرد پلیس اصفهان رضایت داشته‌اند

علی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در مدت ایام نوروز با توقف طرح زوج و فرد خللی در امر تردد خودروها به وجود نیامد، اظهار کرد: برای تسهیل رفاه حال مسافران و نیز شهروندان طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد تا 15 فروردین ماه اجرا نمی‌شود.

وی افزود: امسال حجم مسافران و تردد به طرف میدان امام حسین (ع) و میدان امام (ره) با ترافیک مواجه بود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت برقراری نظم تا 13 فروردین ادامه دارد، تصریح کرد: مسیرهای شلوغ و پر ترافیک در ایام نوروز در محدوده داخل شهر، حاشیه زاینده رود، چهارباغ، هشت‌ بهشت، چهارراه شکرشکن بوده است.

غلامی به برقراری آرامش و نظم و عدم مشکل حاد ترافیکی در بزرگراه‌ها اشاره کرد و گفت: بزرگراه شهید خرازی به طرف چهار راه جهاد و بزرگراه شهید دستجردی بیشترین حجم ترافیکی را در ایام نوروز داشته است که با استقرار پلیس بزرگراه ترافیک روانی را در این ایام داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بیشتر تذکرات پلیس به مسافران نوروزی به صورت لسانی صورت می‌گیرد، افزود: طبق نظرسنجی صورت گرفته بیشتر مسافران نوروزی از عملکرد پلیس در نوروز 91 رضایت داشته‌اند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول