اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با خانواده شهید خبرنگار خراسان شمالی

آسایش امروز مرهون رشادت شهیدان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد:آسایش و امنیت امروز ملت و نظام مرهون غرور آفرینی و رشادت شهیدان است.

آسایش امروز مرهون رشادت شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد عماد رایانپور در دیداربا خانواده شهید محمود امانی خبرنگار شهید خراسان شمالی گفت: شهدا به حق ذخایر معنوی ملت و نظام هستند ،آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند.

وی افزود:بهترین و بالاترین مورد برای امتحان الهی شهدا هستند که این افراد با نثار جان خود در راه اسلام نمره قبولی گرفتند.

رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خانواده شهیدان نیز که باید صبر پیشه کنند دومین گروهی هستند که در نزد خداوند متعال مقام و مرتبه بالایی دارند.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم پس ما نیز به پاس احترام به شهدا باید ادامه دهنده راهشان باشیم و از ولایت فقیه و انقلاب محافظت کنیم.

رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: شهدا به عشق ولایت شجاعانه و عزتمدارانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز ملت ایران به تبعیت از شهدا پشتیبان ولایت فقیه هستند.

به گزارش فارس مدیران مرزبانی همچنین در دیدار با خانواده شهید صابریان و گرامیداشت یاد این شهید والا مقام برپیمودن راه این شهیدان تأکید کردند.

در این مراسم‌ها که فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی هم حضور داشت هدایایی به خانواده شهدا اهدا شد.

هم اکنون برادر شهید محمود امانی و فرزند شهید صابریان در مرزبانی خراسان شمالی خدمت می‌کنند.

خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز بین‌المللی با ترکمنستان دارد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول