اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

یادمان شهید باکری نشانگر تداوم راه شهداست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: احداث یادمان شهید باکری نشانگر تداوم راه شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

یادمان شهید باکری نشانگر تداوم راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در مراسم آغاز عملیات احداث یادمان شهید مهدی باکری در ارومیه اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو باید در راستای زنده نگه داشتن یاد شده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: امروز که در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم و بیش از سه دهه از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهید مهدی باکری افتخاری برای همگان است.

جلال‌زاده ادامه داد: مردم به برکت خون شهدا و تاثیرگذاری آن‌ها در عرصه‌های مختلف کشور از جمله در راهپیمایی‌های 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند امسال حضوری پرشکوه داشتند.

این مسئول در ادامه ویژگی‌های شخصیتی شهید مهدی باکری را برشمرد و بیان کرد: شهید باکری به عنوان نماد نجابت، صلابت و صداقت است و اجرای باشکوه و در شأن یادمان آن شهید بزرگوار وسیله‌ای است تا سیره آن بزرگواران در جامعه امروز بیش از پیش ترویج یابد.

وی با بیان اینکه تندیس و نماد شدن برای شهدا کافی نیست اضافه کرد: مسئولان وظیفه دارند با راهکارهای مختلف در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و شناساندن آنها به مردم تلاش کنند.

جلال‌زاده افزود: آغاز عملیات ساختمانی یادمان شهید باکری در سالروز شهادت آن شهید بزرگوار نشان از تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی دارد که باید با سرعت هر چه بیشتر و در حد شأن و مقام آن شهید بزرگوار باشد.

شایان ذکر است، یادمان شهید باکری در قالب مجموعه فرهنگی با امکاناتی از قبیل تالارهای سخنرانی و نمایش، کتابخانه، بخش‌های فرهنگی، فضای سبز و بنای یادبود است که در یکی از تپه‌های شمال ارومیه و در جواد مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس ارومیه احداث می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول