اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی سمنان خبر داد

فعالیت 287 پایگاه امدادی، انتظامی و اطلاع‏رسانی در سمنان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان گفت: 287 پایگاه امدادی، انتظامی و اطلاع‏رسانی در این استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‏کنند.

فعالیت 287 پایگاه امدادی، انتظامی و اطلاع‏رسانی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان، حمید یزدانی امروز گفت: 52 پایگاه انتظامی ناجا، 67 پایگاه امداد پزشکی و هلال احمر، 115 پایگاه امداد خودرو و 53 پایگاه اطلاع‏رسانی در خدمت مسافران نوروزی در استان سمنان هستند.

وی با اشاره به وجود 23 پایگاه امدادی هلال احمر در سطح استان سمنان با 15 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه ست نجات، 20 دستگاه خودروی نجات و کمک‏دار افزود: یک هزار و 800 امدادگر در مدت تعطیلات نوروزی فعالیت دارند.

یزدانی با اشاره به فعالیت 44 پایگاه امداد پزشکی در استان سمنان یادآور شد: 12 داروخانه شبانه‏روزی و 53 بیمارستان و درمانگاه فعال و 115 پایگاه ثابت و سیار امداد خودرو در این استان فعال است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف نیز در ایام نوروز فعال هستند، گفت: 25 قاضی کشیک و 37 شورای حل اختلاف در ایام نوروز فعالیت دارند.

یزدانی گفت: 28 اکیپ امدادی، تعمیراتی و برف‏روبی با 158 دستگاه ماشین‏آلات و 14 دستگاه خودروی مجهز به GPS و 53 پایگاه اطلاع‏رسانی و راهنمایی مسافران در استان سمنان فعال است.

وی افزود: امسال و برای نخستین بار، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعیت هلال احمر سمنان در 14 پایگاه مشترک به مسافران اطلاع‏رسانی می‏کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول