اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز امور جوانان هلال احمر دهگلان اعلام کرد

ارائه خدمات به 4500 مسافر نوروزی در دهگلان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر دهگلان گفت: از آغاز طرح نوروزی امسال تا امروز، 4 هزار و 500 مسافر به محل‌های راهنمایی مسافران نوروزی این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

ارائه خدمات به 4500 مسافر نوروزی در دهگلان

رئیس مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر دهگلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی و ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام  تعطیلات یک چادر راهنمای مسافران و یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور دهگلان - سنندج مستقر  شده است.

سعید محمدزاده افزود: 57 امدادگر و داوطلب هلال احمر از 24 اسفندماه سال گذشته برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در جاده‌های دهگلان مستقر شده‌ و به مسافران ارائه خدمات می‌کنند.

رئیس مرکز امور جوانان هلال احمر دهگلان اضافه کرد: از  زمان آغاز اجرای طرح تاکنون 500 نفر مسافر در محل‌های مشخص اسکان مسافران نوروزی در دهگلان اسکان داده شده‌اند.

محمدزاده اضافه کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب در راستای شناساندن آثار تاریخی شهرستان و جذب گردشگر است که این امر می‌‌تواند با چاپ بروشور و کاتالوگ‌هایی در رابطه با آثار تاریخی شهرستان محقق شود.

وی در ادامه گفت: در نوروز سال گذشته 4 هزار و 900 نفر از اماکن تفریحی و زیارتی شهرستان دهگلان بازدید کردند.

در نوروز سال گذشته حدود 29 هزار گردشگر و مسافر نوروزی وارد شهرستان دهگلان شده  بودند که 368 نفر از این تعداد در دهگلان اسکان یافته بودند.

انتهای پیام/ن۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول