اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

اجرای نامگذاری سال به نگارش بنر و شعار ختم نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: توجه به اجرای نامگذاری سال91 نباید به نوشتن تابلو و بنر و سردادن شعار در مکاتبات اداری ختم شود.

اجرای نامگذاری سال به نگارش بنر و شعار ختم نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: نامگذاری سال91 به نام حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری ایرانی باید در عمل نیز محقق شود و مسئولان فقط از ذکر این نام در بنرها و سرتیتر نامه‌های اداری خودداری کنند و در راستای عملی شدن این شعار تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت در سال91 در سطح شهرستان شوشتر نیازمند وحدت هستیم، تأکید کرد: هیچ کس حق ندارد با گروه‌بندی و ... مردم را گروه گروه کند و بین مردم اختلاف بیاندازد و باید تنها در راستای وحدت و پیشرفت کار کنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی انتخابات به پایان رسیده است، گفت: چه آنی که در انتخابات رأی آورد و راهی مجلس شد و چه آنی که برای رضای خدا در عرصه حاضر شد و رأی نیاورد باید در راستای وحدت مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه بندی مردم به « آن کس طرفدار آن یکی بوده و آن کس دیگر طرفدار من » کاری بسیار غلط است، گفت: هیچ کس حق ندارد مردم را گروه بندی کند و در غیر این صورت باید مردم به صحنه بیایند و آن شخص را ترد کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید سخنان مقام معظم رهبری را بار دیگر مرور کرد، گفت: مسئولان باید در راستای پیشرفت و توسعه تلاش شبانه‌روز کنند زیرا شوشتر بسیار از جایگاه واقعی خود عقب‌تر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسئولان باید به صورت جهادی تلاش شبانه‌روزی کنند، تأکید کرد: مسئولان باید شبانه روزی کار کنند و در روز نیازمند20 ساعت کار مفید هستیم.

امام جمعه شوشتر با تأکید بر اینکه در هر سال باید به اندازه سه سال کار کنیم، گفت: در هر سال باید به اندازه سه سال کار کنیم تا در چند سال شوشتر به جایگاهی که حقش است برسد.

رئیس شورا فرهنگ عمومی شوشتر افزود: در شرایط کنونی نیازمند بسترسازی فرهنگی هستیم و در این باره باید کوشید تا بستر لازم در جامعه فراهم شود.

سلیمانی تأکید کرد: پیشرفت نیازمند ملزوماتی است و مردم باید در این باره شکیباتر باشند زیرا امکان ندارد جایی بدون اینکه خراب شود آباد شود و در این باره باید مردم به مسئولان کمک کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: پیشرفت شوشتر نیازمند سه چیز است که آن سه فرهنگ عمومی، تلاش مسئولان و حمایت مسئولان استان است که همه باید دست به دست هم دهیم تا شوشتر راه پیشرفت را سریع‌تر طی کند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول