اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امنیتی ستاد تسهیلات مسافرین استان قم خبر داد

کاهش 37 درصدی جرایم و تخلفات در استان قم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امنیتی ستاد تسهیلات مسافرین استان قم از کاهش 37 درصدی جرائم و تخلفات در مقایسه با ایام نوروزی سال 90 خبر داد.

کاهش 37 درصدی جرایم و تخلفات در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم، مهدی خراسانی ایجاد امنیت و حفظ آن را وظیفه اصلی کمیته امنیت و انتظامات ستاد تسهیلات زائرین استان قم دانست و اظهار کرد: در راستای ایجاد امنیت، برنامه‌های گوناگونی در نظر گرفته شده و در این رابطه نیز تصمیماتی اخذ شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام نوروز از ارائه مرخصی به زندانیان و مجرمان سابقه‌دار جلوگیری خواهد شد اظهار کرد: برای کنترل مجرمان سابقه‌دار نیز برنامه‌هایی امنیتی در دست اقدام است تا از بروز هرگونه تخلف و جرم جلوگیری شود.

رئیس کمیته امنیتی ستاد تسهیلات مسافرین استان قم با اشاره به سرقت‌های خرد در پارکینگ‌های سطح شهر در سالیان گذشته اعلام کرد: به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در پارکینگ‌ها، کمیته‌ ویژه‌ای تشکیل شده و در این کمیته سرقت‌های خرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برنامه‌ها و تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از بروز تخلفات در پارکینگ‌ها اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جرایم روزهای پایانی اسفندماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش چشمگیری روبه‌رو بوده است اظهار داشت: مقایسه و ارزیابی جرائم و تخلفات ایام پایانی اسفند 90 با اسفند 89، از کاهش 37 درصدی آن خبر می‌دهد که امیدواریم با اخذ تمهیدات لازم، این آمار حفظ شود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول