اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر مطرح کرد

امنیت مطلوب هدیه پلیس به مسافران و همشهریان بوشهری

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: تامین امنیت مطلوب هدیه پلیس بوشهر برای مسافران نوروزی و همشهریان بوشهری است.

امنیت مطلوب هدیه پلیس به مسافران و همشهریان بوشهری

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نعمت‌الله منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تعطیلات پایان سال و عید نوروز خدمات مضاعفی به مسافران و شهروندان از سوی پلیس بوشهر ارائه شد.

وی با تاکید بر بالا بردن سطح آمادگی و آراستگی کارکنان و برخوردی جدی با متخلفان در استان بوشهر افزود: در این زمینه برای پیشبرد اهداف انتظامی هماهنگی و برنامه‌ریزی خوبی با مراجع قضایی و سازمان‌های درون سازمانی صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پوشش مناسب و مطلوب انتظامی تفرجگاه‌ها و محل‌های اسکان مسافران نوروزی، تعامل و هماهنگی رسانه‌های استانی و اطلاع‌رسانی و ارائه هشدارهای پلیسی به مسافران نوروزی از دیگر اقدامات پلیس برای تامین امنیت نوروز بوده است.

منصوری با اشاره به اینکه طرح انتظامی و ترافیکی نوروز در روزهای پایانی سال اجرا و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت اظهار داشت: در این طرح پلیس با افزایش اقدامات انتظامی و ترافیکی، ابعاد امنیت مطلوب برای مسافران و شهروندان را در صدر برنامه‌ریزی خود دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی خود در راستای برقراری نظم و امنیت در طول سال برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشته است.

وی افزود: با راکبان موتورسیکلت‌ها و خودروهایی که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد و وسیله نقلیه آنان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از مسافران نوروز و همشهریان بوشهری خواست در صورت بروز هرگونه مشکل بلافاصله به چادرهای انتظامی مستقر در سطح شهر مراجعه کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول