اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حرکت کاروان الی بیت‌المقدس نوید بخش صلح و امنیت جهانی است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت کاروان الی بیت‌المقدس از روی عقلانیت و عدالتخواهی است و می‌تواند صلح و امنیت را برای بشریت به ارمغان آورد.

حرکت کاروان الی بیت‌المقدس نوید بخش صلح و امنیت جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله عباس کعبی در همایش آزادی قدس که در مجتمع عالی فقه قم برگزار شد، با اشاره به دیدار خود با سیدحسن نصرالله و بازدید از جنوب لبنان اظهار کرد: در این بازدید به این مسئله پی بردم که حزب‌الله از هر موقعیت دیگری برای نابودی اسرائیل آماده‌تر و تار عنکبوتی اسرائیل از هر زمان دیگری سست‌تر است.

وی با بیان اینکه بر پایه قدرت ایمان ملت‌ها وعده الهی برای آزادی قدس نزدیک است، خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: اگر این رژیم غاصب به ماجراجوئی‌هایش در لبنان و منطقه ادامه دهد، این ماجراجویی به آزادی قدس منتهی می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: این مسئله شعار نیست بلکه بر اساس موازنه قدرت واقعی است و ما در این مسیر به ملت‌ها و حضور جهانی شما نیازمندیم.

وی اذعان کرد: با تمام قدرت کنار فلسطین برای آزادی قدس و تحکیم وحدت اسلامی تلاش می‌کنیم.

کعبی ادامه داد: حرکت آزادی قدس از روی عقلانیت و عدالتخواهی است و می‌تواند صلح و امنیت و زندگی بهتر را برای بشریت به ارمغان آورد.

وی در پایان تاکید کرد: حرکت کاروان الی بیت‌المقدس نماد نیست بلکه قدرت آینده ملت‌هاست و شما در ساخت جهان آینده عاری از ظلم و فساد و شرک سهیم خواهید بود.

کاروان الی بیت‌المقدس صبح امروز وارد قم شد و پس از دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید و نیز زیارت حرم حضرت معصومه(س) با برپایی این همایش از مردم برای حضور در این کاروان که متشکل از 80 ملیت آسیائی است دعوت کرد.

این کاروان در ادامه مسیر خود امشب به سمت تهران حرکت کرده و پس از عبور از شهر تبریز وارد مرز ترکیه شده و پس از آن به سمت مرز غزه حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول