اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

امنیت در تمام ایران برقرار است / کنترل تمام جرائم توسط پلیس

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: اکنون در کشور جرائم روی داده در کنترل نیروی انتظامی بوده و این مهم مدیون تعامل و مشارکت مردم با این نیرو است.

امنیت در تمام ایران برقرار است / کنترل تمام جرائم توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در شهرستان مرزی دهلران اظهار داشت: مردم مرزدار استان ایلام در طول سال‌های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس ثابت کردند که مرزدارانی غیور و شجاع هستند.

وی ادامه داد: مردم غیور و ولایتمدار استان مرزی ایلام در دوران دفاع مقدس و همه صحنه‌های پس از آن با جانفشانی، ایثار و از خود گذشتگی حماسه‌های ماندگاری خلق کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک فرا رسیدن سالروز عملیات فتح‌المبین اضافه کرد: ایمان به خدا و تبعیت از ولایت، فداکاری و دلاورمردی رزمندگان اسلام و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس همه معادلات دشمن را برهم زد. 

احمدی‌مقدم تصریح کرد: اکنون کشور ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته در این عرصه حضور داشته و همه توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اکنون در کشور جرائم روی داده در کنترل نیروی انتظامی بوده و این مهم مدیون تعامل و مشارکت مردم با این نیرو است.

وی ادامه داد: به واسطه این مهم نیز نیروی انتظامی مقتدرتر از گذشته در صحنه حضور داشته و این اقتدار خود را باز مدیون تعامل و همکاری مردم می‌داند و برای آن ارزش و احترام قائل است. 

احمدی مقدم اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی چتر امنیت خود را بر سر تمام ملت ایران اسلامی باز کرده و همه به یک اندازه از آن بهره‌مند هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: تمهیدات لازم برای آسایش و امنیت مردم در ایام نوروز از سوی نیروی انتظامی استان ایلام اندیشیده شده است.

امیر حیدر عباس‌زاده افزود: برای تحقق این مهم 40 ایستگاه پلیس و گشت‌های ثابت و سیار در سراسر استان ایلام دایر و فعال شده است.

وی ادامه داد: مردم این دیار در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی به یادگار گذاشته که تا ابد در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: مرزبانی مردم استان ایلام در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس بینظیر بوده است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول