اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم:

52 درصد فضای صنعتی پالایشگاه جم را فضای سبز تشکیل می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: 52 درصد فضای صنعتی پالایشگاه جم را فضای سبز تشکیل می‌دهد.

52 درصد فضای صنعتی پالایشگاه جم را فضای سبز تشکیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مرتضی عرب‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین هفته منابع طبیعی در پالایشگاه جم اظهار داشت: توجه به فضای سبز و گسترش منابع طبیعی امری مهم و ارزشمند است و باید این امر مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اهمیت درختکاری را از این جمله زیبای پیامبر رحمت(ص) می‌شود فهمید که می‌فرمایند هرکس درختی بکارد و در نگهداری آن بکوشد تا میوه دهد، در برابر هر چه از آن میوه به دست آید، پاداشی نزد خدا خواهد داشت.

عرب‌زاده تصریح کرد: درخت و درختکاری، سبزه و سرسبزی واژه‌هایی هستند که همواره از ابتدای آفرینش انسان در مفاهیم دینی مطرح بوده و باغ‌های بهشت به عنوان پاداش و زیستگاه آغازین و واپسین او در تکوین الهی رقم خورده است.

این مسئول از کاشت 50 اصله نهال " درمان عقرب" در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی و درخت‌کاری به زودی کاشت نمادین 50 اصله نهال درخت "درمان عقرب" در شرکت پالایش گاز فجر جم آغاز می‌شود.

عرب‌زاده با اشاره به اهمیت ویژه فضای سبز در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی اذعان داشت: میزان 52 درصد فضای صنعتی پالایشگاه فجر جم را فضای سبز تشکیل داده و اضافه شدن درختان جدید نیز در راستای توجه به محیط زیست است.

وی با بیان اینکه میزان درصد ایجاد فضای سبز در این شرکت تقریبا دو برابر الزامات قانونی است یادآور شد: برای فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط زیست برنامه‌های متنوع دیگری نیز در این هفته تدارک دیده شده است.

عرب‌زاده گفت: تهیه و تکثیر تراکت ویژه به مناسبت روز درختکاری، تهیه پارچه‌نوشته‌هایی با موضوع اهمیت درختکاری و برگزاری مسابقه کتبی بمناسبت هفته منابع طبیعی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی بیان کرد: باید برای سلامتی و ایمنی کارکنان تلاش بیشتری کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول