اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم:

مانور آتش‌سوزی و تخلیه پرسنل پالایشگاه جم برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: مانور آتش‌سوزی و تخلیه پرسنل پالایشگاه جم برگزار شد.

مانور آتش‌سوزی و تخلیه پرسنل پالایشگاه جم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان منشادی بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری مانور آتش‌سوزی در پالایشگاه جم اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی و بهداشت محیط در پالایشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و از تمام ظرفیت موجود برای ایمنی کردن کارگاه‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: پالایشگاه جم از نظر ایمنی و آتش‌نشانی در وضعیت مطلوبی است و در سال جاری شاهد تقویت آتش‌نشانی در این مجموعه بوده‌ایم.

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به برگزاری مانور آتش‌سوزی و تخلیه پرسنل مشغول به کار در شرکت پالایش گازفجرجم خاطرنشان کرد:در این مانور آتش‌سوزی که در ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد گروه‌های مختلف عملیاتی و پشتیبانیHSE و آتش ‌شانی، ایمنی و حراست پالایشگاه حضور داشتند.

وی افزود: در طی انجام این مانور تمام فعالیت‌های در دست انجام در محوطه مورد نظر، توسط نفرات ایمنی تعطیل شد و کارکنان به یک منطقه امن انتقال یافتند.

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: در زمان برگزاری این مانور تمام مسیرهای منتهی به واحد مذکور مسدود شد و واحد حراست نیز از تردد افراد غیر مسئول و وسایل نقلیه به منطقه ایزوله شده جلوگیری کرد.

منشادی گفت: این مانور به مدت 30 دقیقه به طول انجامید و تعداد 105 نفر تخلیه شده از ساختمان محل آتش‌سوزی گزارش شده است.

وی افزود: از انجا که آتش‌سوزی یکی از پیامدهای زیان‌بار اماکن اداری محسوب می‌شود و همواره خطری جدی برای واحدهای اداری است برگزاری این مانور از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

این مسئول یادآور شد: در برگزاری این نوع از مانورها می‌توان نقاط قوت و ضعف موجود را به منظور مقابله با حوادث احتمالی شناسایی کنیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول