اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گازفجرجم خبر داد

آغاز عملیات انبارگردانی 30 هزار قلم کالا در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گازفجرجم از آغاز عملیات انبارگردانی 30 هزار قلم کالا در پالایشگاه جم خبر داد.

آغاز عملیات انبارگردانی 30 هزار قلم کالا در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا رضازاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انبارگردانی بیش از 30 هزار قلم کالا در شرکت پالایش گاز فجر جم با هدف رفع اختلافات کسری و بروزرسانی سیستم یکنواخت کالا آغاز شده و این عملیات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: طبق روال هر ساله شرکت‌ها به منظور بروز رسانی موجودی انبار کالا و رفع مغایرت‌ها و اختلافات فیزیکی کالا با سیستم یکنواخت کالا در پایان سال مبادرت به انبار گردانی می‌کنند و این عمل در شرکت پالایش گاز فجر جم نیز با دقت خاصی در حال انجام است.

رضازاده بیان کرد: انبارگردانی در شرکت پالایش گاز فجر جم متشکل از چندین گروه کارشناس شامل گروه شمارشگر، گروه تغذیه کننده اسناد، گروه ناظران مالی و گروه حسابرسان است و همه گروه‌ها در عملیات انبارگردانی بیش از 30 هزارقلم کالا مشارکت می‌کنند.

رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: انبار یدکی پالایشگاه که شامل بیش از 16 هزار قلم کالا و اجناس قطعات یدکی است توسط گروه شمارشگر مورد بررسی و شمارش عملی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: اقلام پالایشگاه در انبار عمومی و انبار پروژه نیز به همین ترتیب مورد بررسی و شمارش واقع می‌شود.

رضازاده به مسئولیت مهم گروه تغذیه کننده در عملیات انبارگردانی اشاره کرد و گفت: این گروه با توجه به ارائه سند MT80 مبادرت به تغذیه اقلام در سیستم مکانیزه کالا می‌کنند و در صورت داشتن مغایرت، گزارش اختلافات مجدداً در شمارش دوم به شمارشگران عودت داده می‌شود.

وی اذعان داشت: در عملیات انبارگردانی اقلام به شکلی چیده می‌شوند تا شمارش به آسانی انجام پذیر باشد و موجودی‌هایی که به آسانی شناخته نمی‌شوند نیز مشخص می‌شوند.

 رئیس عملیات کالای شرکت پالایش گازفجرجم اضافه کرد: در انبارگردانی اقلام ناباب، اسقاط و همچنین اجناس بدون استفاده از سایر اقلام جدا می‌شوند و مشخصات کالا شامل رمز کالا و نام کالا و نیز شرح کالا نیز بطور واضح بر روی لیست‌ها نوشته می‌شود.

وی به وظیفه حساس حسابرسان در عملیات انبارگردانی اشاره و تصریح کرد: ‌هرگاه در حین انبارگردانی بنا بر ضرورت احتیاج به نقل و انتقال موجودی‌ها باشد باید تمام نقل و انتقالات تحت نظارت حسابرسان انجام گیرد.

رضازاده تاکید کرد: در عملیات انبارگردانی ترجیحا" موجودی‌های انبار 2 بار و هر بار بوسیله یک گروه دو یا سه نفری متفاوت شمارش  می‌شود و برای جلوگیری از شمارش مجدد و یا شمارش نشدن پاره‌ای از موجودی‌ها ، شمارش به شکل اصولی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول