اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران:

پالایشگاه جم بیش از 450 ایثارگر دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه جم بیش از 450 ایثارگر دارد.

پالایشگاه جم بیش از 450 ایثارگر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم یدالله رحمانی بعد از ظهر امروز در نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج شرکت ملی گاز جنوب کشور اظهار داشت: بسیجیان همواره و در تمام عرصه‌ها برای سربلندی و موفقیت نظام اسلامی تلاش ویژه دارند و در شرکت ملی گاز نیز این امر به خوبی مشهود است.

وی افزود: تبعیت از ولایت فقیه در راستای ایجاد وحدت امر بسیار مهمی است و همه بسیجیان در رده‌های مختلف باید از ولایت فقیه تبعیت کنند و از آرمان‌های مقدس اسلامی پیروی کنند و تبعیت کامل داشته باشند. 

فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه پالایشگاه جم بیش از 450 ایثارگر دارد خاطر نشان کرد: ایثارگران نقش مهمی در شرکت ملی گاز دارند و در پالایشگاه جم نیز با وجود تعداد زیادی ایثارگر و بسیجی و رزمنده شاهد موفقیت قابل توجهی هستیم.

مدیرمالی پالایشگاه جم نیز اظهار داشت: اهمیت و نقش نیروهای بسیجی در روند تولید و پیشبرد اهداف شرکت پالایش گاز فجر جم انکارناپذیر است و مدیر عامل شرکت نیز بر این مسئله توجه ویژه‌ای دارند.

محمدرضا نادک‌زاده افزود: کار در پالایشگاه فجر جم به راستی مصداق دیگری از صحنه‌های مقاومت در مقابل تحریم‌های دشمن است که بسیجیان این شرکت تاکنون در این راه سرفراز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: اکنون به جرأت می‌توان گفت بخش مهمی از دستاوردهای بزرگ این شرکت با مشارکت کارکنان و کارگران بسیجی به دست آمده است.

مدیر مالی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: ظرفیت پالایشگاه به 125 میلیون مترمکعب در زمستان سال 1389 رسید که این افتخار برای همیشه در تاریخ عملکرد شرکت باقی خواهد ماند.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد تحولات مهم‌تری از سوی بسیجیان پالایشگاه در راستای اهداف شرکت باشیم.

نادک‌زاده در بخش دیگری از اظهارات خود مشارکت علمی و فعال بسیجیان پالایشگاه در مناسبت‌های دینی ،مذهبی در راستای اهداف بسیج را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت :نشست‌های گروه‌های" حلقه‌های صالحین" و برگزاری منظم نشست شورای فرهنگی پایگاه مقاومت از جمله این اقدامات است.

وی افزود: مشارکت فعال بسیجیان شرکت پالایش گاز فجر جم در انتخابات مختلف کشور و همچنین کمک به برگزاری انتخابات که اکنون در آستانه یکی دیگر از این حماسه‌های بزرگ هستیم از دیگر اقدامات این پایگاه محسوب می‌شود که همگی این فعالیت‌ها حاکی از فعال بودن این پایگاه است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول