اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم:

پالایشگاه فجر جم آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم گفت: پالایشگاه فجر جم آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.

پالایشگاه فجر جم آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه گازی کشور بدون شک در ایام نوروز می‌تواند برای خانواده‌های کارکنان جذابیت بالایی داشته باشد.

وی افزود: شهرستان جم میزبان بزرگ‌ترین پالایشگاه گازی کشور است و علاوه بر آن، جم دارای ظرفیت‌های بالای کشاورزی و مناطق تاریخی است و برای مراجعه کنندگان قابل توجه است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: تلاش می‌شود همزمان با آغاز سال نو، ضمن حضور در پالایشگاه فجر جم به اتفاق مدیر عامل و تنی چند از مسئولین با کارکنان این شرکت در واحدهای مختلف دیدار شود.

وی شوق کار و تلاش کارکنان پالایشگاه را در ایام نوروز مورد تقدیر قرار داد و خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای برای آنها برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

جمالی اجرای برنامه‌های هنری در بندر سیراف و بازدید از اماکن تاریخی این بندر را از جمله برنامه‌های نوروزی دانست و گفت: گشت دریایی در سواحل زیبای خلیج فارس نیز از جمله این برنامه‌هاست.

 وی اضافه کرد: این پالایشگاه همچنین برای مهمانان و مسافران نوروزی نیز برنامه‌های جذاب و ارزشمندی تدارک دیده که در ایام تعطیلات اجرایی می‌شوند.

جمالی افزود: در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز برنامه‌های متنوع و جالبی برای استقبال از نوروز و همچنین در ایام تعطیلات تدارک دیده شده که امیدوار هستیم به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول