اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تایید شورای نگهبان

سید مهدی موسوی‌نژاد رسما راهی بهارستان شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دشتستان گفت: با تایید صحت انتخابات دشتستان توسط شورای نگهبان، سید مهدی موسوی‌نژاد رسما راهی بهارستان شد.

سید مهدی موسوی‌نژاد رسما راهی بهارستان شد

 بخشعلی دهقایدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: با تایید رسمی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دشتستان از سوی شورای نگهبان، سید مهدی موسوی‌نژاد رسما به‌عنوان نماینده منتخب این شهرستان در مجلس راهی بهارستان می‌شود.

وی افزود: انتخابات در دشتستان در کمال آرامش و سلامت برگزار شد و مردم با استقبال بسیار خوبی که داشتند موجبات انتخاباتی باشکوه و بانشاط را فراهم آوردند.

معاون سیاسی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: عوامل اجرایی انتخابات و هیئت‌های نظارت نیز بسیار عملکرد مطلوبی داشتند و نامزدهای انتخابات و هواداران آنها نیز در چارچوب قانون فعالیت کردند و در مجموع انتخاباتی بسیار شایسته و سالم را شاهد بودیم.

دهقایدی تصریح کرد: سید مهدی موسوی‌نژاد با کسب بیش از 46 هزار رأی مردم به‌عنوان نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس نهم برگزیده شد که امروز و با تایید شورای نگهبان، این امر رسمیت یافت و موسوی‌نژاد با آغاز به کار مجلس نهم راهی بهارستان می‌شود.

وی بیان کرد: از تمام نامزدها و طرفداران آنها انتظار می‌رود با وحدت و همدلی برای آبادانی و سربلندی دشتستان تلاش کنند و باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول