اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندهی انتظامی مازندران انجام شد

افتتاح قرارگاه نوروزی ناجا در مرکز مازندران

خبرگزاری فارس: از سوی فرماندهی انتظامی استان مازندران قرارگاه نوروزی پلیس در مرکز مازندران افتتاح شد.

افتتاح قرارگاه نوروزی ناجا در مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان مازندران ظهر امروز  با حضور رئیس ستاد تسهیلات سفر، فرمانده انتظامی مازندران، دادستان کل استان، فرماندار ساری، مدیرکل امنیتی استانداری مازندران، مدیرکل دفتر اجتماعی و شوراها، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و نیز جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در میدان امام ساری افتتاح شد.

این قرارگاه با هدف ایجاد امنیت و ارائه خدمات برای مسافران، گردشگران و شهروندان امروز کارش را به طور رسمی شروع کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 12 هزار نفر از نیروهای انتظامی استان برای برقراری نظم و امنیت پایدار در استان به کار گیری شدند، اظهارداشت:  شعار ناجا در نوروز 91 "بهار من آرامش و رضایت تو "است.

علیرضا مسکنی، یادآور شد: در سال گذشته با توجه میزان بالای مسافر در مازندران امنیت در جاده‌های استان حکم فرما بود و مسافران با رضایت استان را ترک کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در 48 ساعت اخیر حضور مسافران را در استان داشتیم، گفت: تاکنون تصادفی که منجر به فوت شود در استان رخ نداده است و امیدواریم تا پایان تعطیلات امنیت جاده‌ای مازندران موجب شد تا همه مسافران با آرامش به سفر خود ادامه دهند.

مسکنی تصریح کرد: مسائل انتظامی، امنیتی و ترافیکی مازندران در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد که در صورت بروز مشکل در کمترین زمان حل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه قرارگاه استانی به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد، گفت: قرارگاه فرعی با رویکرد فرهنگی در مجاورت این قرار گاه برپا می‌شود.

وی از برپایی 100 نقطه ایستگاه پلیس در سطح استان خبر داد و ادامه داد: ایستگاه‌های پلیس در خدمات‌رسانی و رسیدگی به کار مسافران کوتاهی نمی‌کنند.

مسکنی با اشاره به اینکه 250 واحد پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس تردد خودروها را در جاده‌های استان کنترل می‌کنند، بیان داشت: محورهای استان از پر ترددترین جاده‌های کشور است که بیشتر ترددها در سه محور انجام می‌شود.

وی از تجهیز سامانه هوشمند کنترل تخلفات خودروها در دو محور هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: جاده کندوان در سال 91 هوشمند سازی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران حجم مسافران را از روز یکشنبه اعلام کرد و اذعان داشت: وضعیت آب و هوایی حاکم در استان موجب شد تا شاهد مسافران کمتری نسبت به سال‌های قبل باشیم ولی حجم مسافر در روزهای آینده بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول