اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تعطیلات نوروزی انجام شد

افزایش 2 برابری توان پلیس در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از افزایش دو برابری ظرفیت و توان پلیس در طرح نوروزی این استان خبر داد.

افزایش 2 برابری توان پلیس در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صفوة‌الله‌امام‌وردی محمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا توان پلیس راه و گشت‌های انتظامی به دو برابر شرایط عادی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برای طرح نوروزی پلیس راه 4 هزار و 500 نفر نیرو ساماندهی شده است، افزود: این نیروهای پلیس راه در تمام محورهای ارتباطی خراسان شمالی استقرار داشته و به انجام مأموریت می‌پردازند.

محمدی با بیان اینکه شعار امسال پلیس بهار من آرامش و رضایت تو نام گرفته است، اظهار داشت: طرح پلیس خراسان شمالی به مناسبت تعطیلات نوروزی از 24 اسفند آغاز شده و تا 20 فروردین به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در اجرای این طرح 30 ایستگاه پلیس نیز به منظور تأمین امنیت در سطح استان‌ها و شهرهای استان از جمله بش قارداش و باباامان استقرار دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزایش گشت‌های نیروی انتظامی با توجه به سفرهایی که از سوی شهروندان انجام می‌شود را مورد اشاره قرار داد و افزود: 52 تیم گشت انتظامی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی به فعال‌سازی پایگاه تست اعتیاد در استان اشاره کرد و گفت: بر همین اساس یک پایگاه تست اعتیاد از رانندگان در پلیس راه فعال شده است.

محمدی همچنین ایجاد تیم‌های خودرویی و پیاده پلیس راه به مناسبت ایام نوروز در استان را برشمرد و اظهار داشت: 95 تیم خودرویی و 75 پاس پیاده هم‌زمان با اجرای طرح نوروزی فعال شده است.

وی تدابیر انجام شده برای پلیس راهور استان در طرح نوروزی را برشمرد و گفت: در پلیس راهور استان نیز 4 هزار و 900 نفر نیرو ساماندهی شده که برای روان شدن ترافیک در سطح شهرهای این استان فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به افزایش 9 درصدی تقدیر و تشکر از پلیس در این استان طی امسال اظهار داشت: همچنین میزان پیشنهادات شهروندان به این مرکز هفت درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: شماره 197 نظارت دفتر همگانی به صورت شبانه‌روز در اختیار شهروندان قرار داشته و شهروندان می‌توانند هر گونه پیشنهادات، نظرات و انتقادات را به مرکز منعکس کنند.

محمدی اضافه کرد: برای ارتقای توانمندی و افزایش رضایتمندی مردم از پلیس تاکنون نیز دوره‌های مختلف آموزشی برای کارکنان نیروی انتظامی استان برگزار شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تسریع در اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان ضرورت دارد، گفت: البته طی ماه‌های اخیر به خاطر نزولات آسمانی طرح راه‌سازی دچار توقف شده و امکانات راه و ترابری به منظور بازگشایی محورهای برف‌گیر بسیج شده بود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: با این وجود انتظار می‌رود که در سال آینده قطعاتی از این محور پر تردد افتتاح شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در محورهای این استان مربوط به مبادی ورودی و خروجی شهرها است، گفت: بر همین اساس روشنایی و ساخت بلوار و مناسب‌سازی ورودی شهرهای استان از جمله برنامه‌ها با مشارکت راه و ترابری بوده است.

محمدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه روشنایی محور بجنورد به باباامان در حال تأمین است و از سویی مسیر بلوار غربی بجنورد از روشنایی مناسبی بهره‌مند بوده و همچنین بلوار بجنورد به سمت بش قارداش و نصب روشنایی نیز در دست اقدام است که با مجموعه این فعالیت‌ها میزان سوانح رانندگی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول