اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان قزوین:

پلیس با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد قاطع و بدون بخشش با متخلفان جاده‌‌ای خبر داد.

پلیس با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌کند

سرهنگ سید مظفر حسینی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: پلیس با هرگونه تخلف رانندگی در جاده‌های مواصلاتی استان قزوین به شدت و با قاطعیت برخورد می‌کند زیرا در حفظ جان مردم با هیچ کس تعارف نداریم.

وی با اشاره به اعزام 85 تیم پلیسی به همراه تیم‌های ویژه ترافیکی و کنترل نامحسوس به سراسر جاده‌های استان قزوین یادآور شد: در آغاز سفرهای نوروزی از روز گذشته تا ظهر امروز هیچ‌گونه تصادف منجر به جرح و فوت در محورهای مواصلاتی قزوین رخ نداده است و جاده‌ها و اتوبان در امنیت کامل قرار دارند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راه استان قزوین ادامه داد: حضور نیروهای پلیس در محورهای مواصلاتی استان به منظور حفظ جان مردم و برقراری امنیت در جاده‌ها به طور 100 درصد تداوم دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسافران نوروزی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها در برقراری مقررات و سهولت در رفت و آمدهای جاده‌ای به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/ ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول