اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

پلیس راه گوشکی لردگان بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: دفتر پلیس راه گوشکی لردگان در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

پلیس راه گوشکی لردگان بهره‌برداری می‎شود

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون افزون بر 11 دوره آموزشی در راستای ارتقای فرهنگ برخورد با مسافران ویژه رانندگان وسائط نقلیه عمومی در این استان برگزار شده است.

وی افزود: با برگزاری این دوره‌های آموزشی افزون بر 5 هزار و 340 راننده از دوره‌های آموزشی برگزاری شده استفاده کرده‌اند که از این تعداد 2 هزار و 107 راننده در بخش باربری و 6 هزار و 333 راننده در بخش مسافربری مشغول به فعالیت هستند.

کرمی از صدور 7 هزار و 44 کارت هوشمند در بخش ناوگان حمل و نقل این استان خبر داد و گفت: از این تعداد کارت صادر شده 2 هزار و 387 کارت در بخش ناوگان مسافربری و یک هزار و 861 کارت در بخش ناوگان باربری این استان صادر شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری تعداد رانندگان زیرپوشش ناوگان حمل و نقل این استان را 16 هزار راننده اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 6 هزار و 500 دستگاه کامیونت، تریلر و خودروهای باربری در ناوگان حمل و نقل و 2 هزار و 387 دستگاه در بخش ناوگان مسافربری در این استان مشغول به فعالیت است.

وی از واگذاری امور حمل و نقل به بخش خصوصی در این استان خبر داد و گفت: بر اساس اصل 44 قانون اساسی برخی از خدمات حمل و نقل به بخش خصوصی واگذار خواهد شد که در این راستا افزون بر چهار دفتر پیشخوان دولتی در این استان دایر شده است.

کرمی ادامه داد: در حال حاضر دو دفتر خدمات پیشخوان در شهرهای بروجن و فارسان فعال است و دو دفتر پیشخوان نیز در شهرهای لردگان و کیار در این استان در دست راه‌اندازی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول