اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر مسائل سیاسی:

تحریم ایران سبب شکوفایی کشور شد

خبرگزاری فارس: تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اعمال تحریم‏های دشمنان علیه ایران سبب رشد و شکوفایی کشورمان شد.

تحریم ایران سبب شکوفایی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مهدی فرهنگ‏دوست در نشست سیاسی دانش‏آموزان دبیرستان رازی اظهار کرد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین ستون جمهوری اسلامی، ولایت‌فقیه است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات بود، افزود: دشمن به دنبال این بود که با ایجاد فضای ناامنی در کشور، انتخاباتی کم‌رنگ برگزار شود و یا حداقل عناصر ناکارآمد را وارد مجلس کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه تحریم دشمنان علیه ایران سبب رشد و شکوفایی کشورمان شده است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای عربی از پیام‌های انقلاب اسلامی ایران است که آمریکا و کشورهای غربی از آن بسیار وحشت داشتند.

فرهنگ‏دوست بیان کرد: بسیج وظیفه بصیرت‏بخشی و روشنگری در جامعه را برعهده دارد و باید این رسالت تاریخی را در همه زمان‏ها به درستی انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت بصیرت جوانان مهم‌ترین راهبرد مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت:‌ بصیرت باعث آگاهی و شناخت می‌شود که انسان دوست و دشمن را بشناسد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: باید صاحب بصیرت بود و به دیگران هم بصیرت داد و ‌عقاید و اسلام خود را به اسلام‏شناسان واقعی معرفی کنیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول