اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

دشمن باید از توهم تحریم ایران خارج شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم غیر از برکت برای ملت ما ارمغانی نداشته است و زمان آن است که دشمن از این توهم خارج شود.

دشمن باید از توهم تحریم ایران خارج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت: انتخابات بسیاری از افراد را بیدار کرد و اوباما اعلام کرده که به جنگ با ایران فکر نمی‌کند ولی هنوز بر موضع تحریم خود پافشاری می‌کند اما بداند که ملت ما از تحریم نمی‌ترسد.

وی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مایه خیر و برکت برای امت ما بود، افزود: مشارکت 64 درصدی در این عرصه پیام‌های زیادی داشت که مهم‌ترین آن برخورداری نظام جمهوری اسلامی از نعمت حمایت مردم ایران است.

خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: کشورهای متعددی در جهان مدعی دموکراسی هستند اما هیچ کشوری به اندازه ایران انتخاباتی با این میزان مشارکت و کیفیت برگزار نکرده است.

به گفته حیدری، در آمریکا و اروپا اغلب انتخابات‌ها با مشارکت 50 درصد و کمتر از آن برگزار می‌شود اما در ایران در انتخابات اخیر شاهد مشارکت 64 درصدی مردم فهیم و همیشه در صحنه بودیم و این نشان می‌دهد که مردم وفادار به انقلاب و نظام هستند و با حضور خود پیام وفاداریشان را به تمام جهانیان مخابره کردند.

وی ادامه داد: پیام دوم این است که هر چه دشمن بیشتر فشار بیاورد و تحریم‌ها و تهدید‌ها را بیشتر کند ما بیشتر از نظام و انقلابمان حمایت می‌کنیم، در انتخابات مجلس هفتم مشارکت 51 درصد، در مجلس هشتم 53 درصد و در مجلس نهم با وجود همه تحریم‌ها و فشارهایی که بر ملت ایران از سوی دشمن تحمیل شد، مشارکت 64 درصدی به ثبت رسید.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا هم پیام مردم ایران را گرفت و اخیرا اعلام کرده است تهدید جنگ علیه ایران دیگر کارساز نیست و به ضرر خودشان تمام می‌شود. همانطور که پیش از این نیز اعتراف کرده بود تحریم نفت به ضرر خودشان و به نفع ملت و دولت ایران تمام شد.

حیدری افزود: پیام سوم انتخابات به گروهی است که خود را اصلاح طلب می‌دانند و ملت با حضور خود در انتخابات به آن‌ها پیام داد که اگر به نظام، ولایت فقیه و رهبری وفادار باشند نزد مردم محترم خواهند بود و به آن‌ها فرصت می‌دهیم وارد عرصه‌های اجتماعی و سیاسی شوند همانطور که شورای نگهبان با تایید صلاحیت 700 کاندیدای اصلاح طلب عرصه حضور آن‌ها را در انتخابات مجلس نهم فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در دور دوم با رقابت اصولگرایان ادامه خواهد یافت، افزود: انتخابات مجلس نهم این پیام را به اصولگرایان داد که دست از شعارزدگی و افراطی‌گری بردارند چرا که ملت اصولگرای واقعی را می‌خواهد که ساده زیست و پیرو اعتدال باشد و شعار و عمل او منطبق باشد، اصولگرایان بدانند مادامی که در خط ولایت و نظام و اعتدال و کارآمد باشند ملت آن‌ها را به عنوان خدمتگزار قبول دارد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به یازدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری، این نشست را موجب خیر و برکت و ثمر فراوان دانست و گفت: این گردهمایی با حضور علمای بلاد برگزار شد و مسائل مهم داخلی و سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حیدری تاکید کرد: ریاست آیت‌الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان موجب ایجاد فضای معنوی، اخلاقی و توجه الی‌الله شده و باید شاکر این نعمت باشیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول