اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

تحریم‌های نفتی علیه کشورمان بی‌اثر خواهد بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: تحریم‌های نفتی علیه کشور ما به طور قطع بی‌اثر خواهد بود.

تحریم‌های نفتی علیه کشورمان بی‌اثر خواهد بود

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: این بار نخست نیست ملت بزرگ کشور ما تحریم‌های دول غربی را تجربه می‌کنند، بر این اساس اعمال محدودیت‌هایی به مراتب شدیدتر از این موارد نیز به یک فرصت برای سازندگی تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی موهوماتی مانند تحریم نفتی برای عقب‌نشینی ملت کشور ما از مواضع خود در فناوری هسته‌ای مطرح می‌کنند، ادامه داد: ملت ایران بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی کشورمان را با وجود اعمال فشارها و محدودیت‌های دشمنان به نقطه کنونی رسانده‌اند به طوریکه در هر زمینه اعم از پزشکی، صنعتی، هوا فضا و ... جوانان ما حرفی برای گفتن دارند.

این مسئول با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی علیه ایران برای بار نخست نیست برنامه‌‌ریزی و عملیاتی می‌شود، خاطر نشان کرد: در طول 33 سال گذشته ملت از فراز و نشیب‌های فراوان با توکل بر خداوند و اطاعت از مقام معظم رهبری عبور کرده‌اند پس تجربه کافی برای پشت‌سر گذاشتن این دوران هم در آنها به وجود آمده است.

عیسی‌زاده ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا زمان حاضر همیشه برای تحریم و در محدودیت نگه داشتن ما تلاش خود را کرده‌اند ولی جوانان ولایت‌مدار ایران اسلامی از همه سدها و موانع ایجاد شده یکی پس از دیگری با وجود تحمل سختی‌های فراوان عبور کرده‌اند.

‌نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: با وجودی که ایادی استکبار جهانی با متوسل شدن به ابزار رسانه‌ای خود، برای سرد کردن فضای انتخابات در کشور ما تلاش مذبوحانه‌ای داشتند ولی با این همه انتخابات باشکوهی در جای جای میهن اسلامی برپا شد.

وی با بیان اینکه 12 اسفند ماه فرصتی برای اعلام ولایت‌مداری ملت بود، اظهار داشت: حضور یافتن پای صندوق‌های رأی فرصت مناسبی برای اعلام ولایت‌مداری بود به طوریکه دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم بار دیگر عقیم و بی‌اثر شدن نقشه‌های شوم خود را برای ایجاد انشقاق بین نظام و ملت شاهد شدند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول