اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش نیشابور:

عزم فولادین جوانان ایرانی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش نیشابور گفت: جوانان کشور با عزم فولادین خود تحریم‌های دشمنان را به یک فرصت تبدیل کرده و آنها را ناکام کرده‌اند.

عزم فولادین جوانان ایرانی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدیوسف سپهری‌راد ظهر امروز در جشن تقدیر از نفرات برتر علمی دبیرستان‌های نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر اظهار داشت: دشمن از واماندگی رو به ترور دانشمندان انقلاب اسلامی آورده است.

سپهری‌راد به فشارها و تحریم‌های وارد شده در عرصه‌های مختلف، اشاره کرد و افزود: حرکت موتور علم و دانش در مدارس و دانشگاه‌ها و دست‌یابی نسل انقلاب به عرصه‌های‌ علمی و فناوری دشمنان نظام را نگران کرده است.

وی خطاب به دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: آنچه که مانع تحصیل در علم و دانش است باید توسط همت والای شما برداشته شود و همه باید برای رسیدن به اهداف والای نظام و انقلاب همت و حرکت جدی داشته باشیم. 

رئیس آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد: برای افزایش انگیزه‌های دانش‌آموزان و قدردانی از زحمات آنان باید مراسم‌های تجلیل برگزار شود.

سپهری‌راد ادامه داد: دانش‌آموزان نیشابور هم از لحاظ کمی حضور پرشوری در مسابقات علمی از خودشان داده‌اند و از لحاظ کیفی و مقام‌آوری جایگاه خوبی را کسب کرده‌اند.

وی اظهار داشت: همه تلاش آموزش و پرورش بر آن است که حضور مؤثر دانش‌آموزان را در عرصه‌های مختلف علمی فراهم کند.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: بیشتر از هر زمانی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند همت والای دانش‌آموزان است.

سپهری‌راد خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب از موشک و ادوات نظامی ترس چندانی ندارند بلکه از جهاد علمی و فناوری جوانان کشور به ‌شدت بیم دارند.

در این مراسم از 500 نفر از دانش‌آموزان برتر علمی دبیرستان‌های نیشابور تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول