اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جهرم در مجلس:

تحریم‌ها به اراده ملت ایران ضربه‌ای نمی‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: بیگانگان بدانند که تحریم و تهدید به اراده ملت ایران خدشه‌ای وارد نمی‌کند و این پیام مردم ایران در انتخابات اخیر است.

تحریم‌ها به اراده ملت ایران ضربه‌ای نمی‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی در بین‌الصلاتین نماز جمعه امروز شهرستان جهرم طی سخنانی با تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر اظهار داشت: انتخابات حماسه‌ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و از حیث مشارکت مردم و آثار داخلی و خارجی آن شگفت‌انگیز شد.

وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه در زمان قبل از انتخابات به منظور تحریم و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای افزود: با وجود تمام تلاش‌های بیگانگان برای تحریم انتخابات مردم سلحشور ایران با تبعیت از رهبری معظم انقلاب درخشیدند و خار گلوی دشمنان شدند.

منتخب مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفسیر برخی از تحلیل‌گران عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات بود ابراز داشت: رهبری معظم انقلاب از ماه‌های گذشته پیش‌بینی حضور چشمگیر مردم در این صحنه تاریخ‌ساز را داشتند و این ملت در روز 12 اسفند ماه منویات رهبری را اطاعت و شگفتی‌ساز شد.

وی افزایش بصیرت مردم را از  آثار انتخابات امسال دانست و بیان داشت: امیدواری مردم به انقلاب و نظام، تحکیم نظام سیاسی کشور، افزایش سرمایه‌های اجتماعی و افزایش اقتدار و محبوبیت رهبری از دیگر آثار انتخابات اخیر بود.

رضایی همچنین با بیان آثار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح منطقه نیز گفت: این انتخابات نشان داد که سایه پر برکت انقلاب اسلامی ایران بر سر نهضت بیداری منطقه است و این مهم خود باعث تقویت مسلمانان و کسانی که روحیه آزادمردی دارند می‌شود.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام این انتخابات به ملت‌های جهان خاطرنشان کرد: پیامی که این انتخابات به جهانیان دارد این است که تهدیدها و تحریم‌ها نه تنها به اراده ملت ایران ضربه‌ای نمی‌زند بلکه آن‌ها را مستحکم‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه مسؤلان باید با کار و تلاش شبانه‌روزی خود جواب خوبی‌های مردم را بدهند تصریح کرد: مسؤلان وظیفه دارند که به دور از هر گونه غوغا سالاری و حاشیه پردازی به مردم خدمت کنند و خدای نکرده کاری نکنند که شیرینی حضور مردم در انتخابات در کامشان تلخ شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه از برنامه‌های آینده وی در مجلس شورای اسلامی است گفت: راه‌اندازی مجدد فرودگاه، توسعه منطقه ویژه اقتصادی، توسعه مراکز دانشگاهی، راه‌آهن، جاده و بزرگراه، آبرسانی و حفاری چاه‌های نفت و گاز از شاخص‌های توسعه یافتگی جهرم است که برای تحقق آن تلاش می‌شود.

رضایی با بیان اینکه مسؤلان شهرستان جهرم باید درب اتاق‌هایشان بر روی مردم باز باشد بیان کرد: مسؤلان باید در کمال تواضع و فروتنی و کار شبانه‌روزی به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول