اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز انجام می‏شود

استقرار 2 پایگاه سلامت در محور هراز / رستوران‏های جاده شمال زیر ذره‏بین بهداشت

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از ایجاد دو پایگاه سلامت در ایام نوروز در دو نقطه مهم محور هراز و زیر ذره‏بین بودن رستوران‏های جاده شمال خبر داد.

استقرار 2 پایگاه سلامت در محور هراز / رستوران‏های جاده شمال زیر ذره‏بین بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی معززی ظهر امروز در نشست مدیران شهرستان دماوند اظهار کرد: این دو پایگاه سلامت در شهر آبعلی و همچنین گردنه امامزاده هاشم (ع) مستقر می‏شوند‏.

وی ادامه داد: طرح‏های نوروزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند همچون سنوات گذشته، طرح‏ها و وظایف ذاتی خود را از 25 اسفند 90 تا 15 فروردین 91 به مرحله اجرا در می‏آورد.

معززی در تشریح بخش‏هایی از اقدامات نوروزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: مجموعه خدوم و زحمتکش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در سه حوزه مختلف، خدمات خود را به مردم ارائه می‏دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: این حوزه‏های خدماتی را بخش‏هایی نظیر بهداشت، درمان و اورژانس پیش‏بیمارستانی 115 تشکیل می‏دهد.

وی از تداوم فعالیت‏های تخصصی بیمارستان‏های سطح شهرستان دماوند در ایام نوروز خبر داد و افزود: طبق برنامه‏های از پیش تعیین شده در ایام نوروز 91، همه دارندگان تخصص‏های درمانی اصلی همچون قلب، جراحی، داخلی، زنان و اطفال به طور کامل در دماوند حضور دارند.

معززی ادامه داد: علاوه بر این، بخش‏های تخصصی دیگری مانند دیالیز، سی.سی.یو، رادیولوژی و آزمایشگاه در طول مدت تعطیلات نوروزی سال 91 آماده ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان دماوند است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند اضافه کرد: همچنین مراکز بهداشت و درمان مستقر در نقاط مختلف شهرستان دماوند نظیر رودهن، کیلان، سربندان و آبسرد نیز به طور 24 ساعته در این ایام آماده ارائه خدمات هستند.

وی از آمادگی کامل واحد بهداشت محیط این نهاد در ایام تعطیل خبر داد و افزود: از جمله بخش‏هایی که در ایام تعطیلات نوروزی به صورت 100 درصد برای مبارزه با بیماری‏ها، حیوان گزیدگی و رویارویی با هاری به صورت آماده‏باش در مناطق مختلف حضور دارند، واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند است.

معززی، رستوران‏های بین‏راهی جاده تهران ـ شمال را مراکزی زیر ذره‏بین شبکه بهداشت خواند و افزود: از دیگر اقدامات و البته مهمترین وظایف واحد بهداشت محیط شهرستان دماوند، سرکشی مداوم ماموران این بخش از رستوران‏های بین‏راهی در ایام مسافرت‏های نوروزی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول