اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

بودجه سرویس بهداشتی رشت کمتر از 2 میلیارد تومان باشد استعفا می‌دهم

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در صورتی که بودجه برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی رشت کمتر از 2 میلیارد تومان باشد از عضویت در شورای شهر استعفا می‌دهم.

بودجه سرویس بهداشتی رشت کمتر از 2 میلیارد تومان باشد استعفا می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن پورفخریان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با تاکید بر اهمیت ضرورت احداث سرویس‌های بهداشتی در رشت اظهار داشت: شهرداری بودجه پیشنهادی 300 میلیون تومانی برای سرویس‌های بهداشتی رشت را در نظر گرفته است در حالی که ما 2 میلیارد تومان برای این منظور پیشنهاد کردیم.

وی با بیان اینکه اگر بودجه کمتر از 2 میلیارد تومان برای سرویس‌های بهداشتی رشت تخصیص یابد، استعفا می‌دهم، تصریح کرد: اگر در شهر چادر بزنیم بهتر است از اینکه سرویس‌های بهداشتی نداشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه تمام مسایل و ناراحتی‌ها به دلیل نبود سرویس‌های بهداشتی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سال آینده محدودیت مالی داریم اما کاری مهم‌تر از این نیست که مبلغی را برای سرویس‌های بهداشتی رشت اختصاص دهیم و اگر لازم باشد باید پروژه‌ای حذف و سرویس بهداشتی ساخته شود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مشکل سرویس بهداشتی برطرف نشود هیچ کاری فایده ندارد.

پورفخریان با اذعان بر اینکه روزانه در رشت بالغ بر یک میلیون نفر تردد می‌کنند، بیان داشت: سرویس‌های بهداشتی یکی از نیازهای بسیار مهم مردم است و در حال حاضر از استانداردهای لازم فاصله داریم.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز اظهار داشت: درباره سرویس‌های بهداشتی رشت سهل‌انگاری‌های زیادی صورت گرفته است.

محمد محمودیان با بیان اینکه 53 نقطه از رشت برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی شناسایی و ساماندهی شده است، افزود: باید در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

وی احداث سرویس‌های بهداشتی را از ساختن پل‌های غیرهمسطح در رشت ارزشمندتر دانست و بیان کرد: در بودجه سال 91 باید برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در مرکز شهر نظیر خیابان توشیبا و میدان شهرداری رشت مبلغی اختصاص یابد که این امر هدیه‌ای مهم از شورای سوم به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز اظهار داشت: بودجه 300 میلیون تومانی شهرداری رشت برای احداث سرویس‌های بهداشتی به صورت پیشنهادی است و تصویب این بودجه توسط اعضای شورا انجام می‌شود.

محمود مباحی افزود: این بودجه باید در کمیسیون تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و نیازها باید طبق بودجه تامین شود ضمن اینکه با کلیات بودجه موافق هستیم اما جزئیات آن نیاز به بررسی دارد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول